۰۱ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۷۵۸۷۲
مدیر عامل بنیاد مهدویت گیلان:

دوره تربیت مربی مهدویت ویژه خواهران گیلان برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر عامل بنیاد مهدویت گیلان با اشاره به این که تاکنون‌ 280 نفر دوره های مقدماتی، تکمیلی و تربیت مربی معارف مهدویت ‌را گذرانده‌اند، گفت: دوره تربیت مربی مهدویت ویژه خواهران این استان به زودی برگزار می‌شود.
مهدويت
حجت الاسلام محمد لاکانی، مدیر عامل بنیاد مهدویت استان گیلان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، با بیان این که نهادینه شدن معارف مهدوی در جامعه، هدف اصلی بنیاد حضرت مهدی موعود‌(عج) است، گفت: تاکنون 280 نفر دوره های مقدماتی، تکمیلی و تربیت مربی معارف مهدویت در گیلان را گذرانده‌اند.

وی با اشاره به این که برگزاری دوره‌های مقدماتی کوتاه مدت و بلند مدت در این استان ادامه خواهد یافت، خاطر‌نشان کرد: تا پایان سال آینده تعداد شرکت کنندگان در دوره های مقدماتی، تکمیلی و تربیت مربی معارف مهدویت به نهصد نفر افزایش خواهد یافت.

مدیر عامل بنیاد مهدویت گیلان همچنین از برگزاری دوره تربیت مربی مهدویت ویژه خواهران این استان، هفدهم اسفند امسال به صورت کتبی خبر داد و بیان داشت: این دوره از آزمون که با حضور خواهران طلبه و غیر طلبه برگزار خواهد شد، شرکت‌کنندگان در آزمون پس از قبولی در آزمون ورودی وارد مرحله آموزشی خواهند شد.

حجت الاسلام لاکانی همچنین به انتشار فراخوان دوره ویژه تربیت مربی مهدویت ویژه برادران در این استان اشاره کرد و گفت:  این دوره ویژه بعد از مصاحبه با شرکت کنندگان در سال آینده، برگزار خواهد شد و افراد شرکت کننده در این دوره آموزشی که با حضور اساتید برجسته حوزه علمیه قم برگزار می شود، همچنین برای افرادی که موفق به گذراندن این دوره شده اند، گواهی‌نامه صادر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: پس از پایان دوره تربیت مربی معارف مهدویت از بین کسانی که با موفقیت دوره را به پایان رساندند در دانشگاه ها، حوزه علمیه و مدارس برای تدریس دوره مقدماتی مهدویت دعوت می شود.

مدیر بنیاد مهدویت مازندران در ادامه نهادینه کردن فرهنگ اصیل مهدوی را از نیازهای امروز جامعه دانست و خاطر نشان کرد: با توجه به تلاش دشمنان برای گسترش مسائل انحرافی پیرامون موضوع مهدویت، متولیان فرهنگی کشور باید تلاش کنند با برنامه ریزی صحیح، جامعه را فرهنگ صحیح و اصیل مهدوی آشنا کنند و جامعه را به سوی مهدویت اصیل هدایت کنند./950/پ202/س
ارسال نظرات