۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۷۵۸۷۶۷
حجت‌الاسلام والمسلمین ربانی:

امام خمینی تمام معادلات استکباری جهان را بر هم زد

امام خمینی تمام معادلات استکباری جهان را بر هم زد
نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهادکشاورزی امام خمینی(ره) را شخصیت بی‌نظیر معاصر معرفی کرد و شکرانه این انقلاب را کار و تلاش بی‌وقفه برای مردم و کشور دانست.
به گزارش خبرگزاری رسا در تهران، حجت السلام والمسلمین سید حسن ربانی نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی در دیدار با معاون امور باغبانی و شورای مدیران معاونت،ضمن تسلیت ایام ارتحال امام خمینی(ره) گفت: یکی از ابعاد شخصیتی امام راحل، معادلات بین المللی را تغییر داد.
 
وی افزود: امام خمینی  (ره) دو قطب جهانی را با درایت و تدبیر بر هم زد و یک قطب سومی به نام انقلاب اسلامی ایران را بنیان نهاد.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین ربانی با اشاره به نقش بی بدیل امام خمینی(ره) در پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد:  انقلاب امام خمینی در دنیا بی‌نظیر بود و پیروزی آن هم باور نکردنی بود و حال پس از سال‌ها بالندگی، دنیا نمونه‌ای از آن را سراغ ندارد.
 
نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی افزود: حضور مردم در تشییع شهدای خدمت نشانه دیگری از انقلاب است که ثبات و اتحاد ایران را به جهان نشان داد.
 
وی در ادامه ضمن تاکید بر قدرشناسی ملت ایران در تشییع شهدای خدمت گفت: باید قدر مردم را بدانیم که پای ارزش های انقلاب اسلامی ایستاده اند و این حضور یک نفسی تازه به انقلاب داد و امنیت کشور را تثبیت کرد.
 
حجت الاسلام والمسلمین ربانی اظهار کرد: فضای وزارت جهادکشاورزی، یک فضای همدلی و همکاری است و این سبب می‌شود، از فضاهای  سیاسی دور بماند.
 
نماینده ولی فقیه در ادامه با بیان اینکه وزارت جهادکشاورزی وارد فضای سیاسی و سیاست زدگی نشده است، اظهار کرد: وزارت جهادکشاورزی وارد فضای سیاست و سیاست زدگی نشده است و نباید این روحیه تضعیف شود و این جریان باید با قدرت ادامه پیدا کند و این حرکت ادای دین به رییس‌جمهور شهید و مردم است.
 
وی در ادامه ضمن تاکید بر اتمام ریل گذاری های مشخص شده،گفت:فضای کار نباید تضعیف بشود و کارها به درستی انجام شود.شما با زندگی و سفره مردم در ارتباط هستید.
 
معاون امور باغبانی وزارت جهادکشاورزی هم در این دیدار ضمن تاکید بر رهنمود های مقام معظم رهبری گفت: کار و تلاش های شبانه روزی در مجموعه معاونت باغبانی، شدت بیشتری گرفته است.
 
وی شرایط بارش‌های بهاری را برای کشاورزی ایران مثبت ارزیابی کرد و فراوانی محصولات باغی را برای سال جاری پیش‌بینی کرد.
ارسال نظرات