۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۳
کد خبر: ۷۵۸۸۷۹
مسؤول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه کاشان تأکید کرد؛

ضرورت توسعه و تبیین ارزش‌های اسلامی و رشد بینش سیاسی در محیط دانشگاه

ضرورت توسعه و تبیین ارزش‌های اسلامی و رشد بینش سیاسی در محیط دانشگاه
اصفهان - حجت الاسلام محمدی گفت: برگزاری طرح ضیافت اندیشه استادان بهترین فرصت برای توسعه و تبیین ارزش‌های اسلامی و رشد بینش سیاسی در محیط دانشگاه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمدی چهارشنبه شب در آیین شروع به کار طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه کاشان در تالار آمفی تئاتر دانشکده حقوق و علوم انسانی این دانشگاه برگزار شد، گفت: هدف از برگزاری این دوره اعتلای سطح آگاهی و معرفت افزایی اساتید است.

وی افزود: ضیافت اندیشه سفره تفکر است و فرصت مغتنمی برای تفکر دینی، مذهبی و سیاسی و معرفت افزایی اساتید است تا در کنار مباحث علمی با مباحث روز کشور و دنیا آشنا شوند.

حجت الاسلام محمدی به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در روز ۱۴ خرداد سالروز رحلت امام خمینی(ره) اشاره کرد و افزود: استادان دانشگاه بایستی بیانات معظم له را که در حول چند محور مهم اشاره کردند، سرلوحه امور خود بدانند و آنها را به درستی تبیین نمایند.

وی با بیان اینکه دوره‌های دانش‌افزایی اساتید فرصت ارزشمندی است که اعضای هیأت علمی دانشگاه علاوه بر بعد علمی به توانمندی در زمینه‌های فرهنگی نیز مجهز شوند، گفت: برگزاری طرح ضیافت اندیشه استادان بهترین فرصت برای توسعه و تبیین ارزش‌های اسلامی و رشد بینش سیاسی در محیط دانشگاه است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان با بیان اینکه در این طرح اساتید دانشگاه در کارگاه‌های اختصاصی و با حضور اساتید و کارشناسان خبره و برجسته کشور با موضوعات مختلف با آخرین مباحث روز کشور آشنا می‌شوند، افزود: از استادان شرکت کننده در این دوره، درخواست می‌شود تا فرصت را مغتنم شمرده و از فضای ایجاد شده در جهت تبادل آرا، بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود نسبت به مسائل معرفتی بهره ببرند.

شایان ذکر است، طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه کاشان با حضور رئیس داشگاه و جمعی از اساتید دانشگاه‌های سوریه در تالار آمفی تئاتر دانشکده حقوق و علوم انسانی این دانشگاه آغاز به کار کرد.

لازم به ذکر است، ۱۲۰ استاد دانشگاه کاشان در این دوره طرح ضیافت اندیشه اساتید شرکت کردند و در آئین آغاز بکار این نشست از ۶ نفر اساتید و مدیران نشست‌های ضیافت اندیشه سال ۱۴۰۲ تقدیر و تجلیل شد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات