۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۷۵۹۳۴۵
امام جمعه موقت کرمانشاه:

کاندیداهای ریاست جمهوری از دادن وعده های غیرعملی به مردم پرهیز کنند

کاندیداهای ریاست جمهوری از دادن وعده های غیرعملی به مردم پرهیز کنند
کرمانشاه ـ حجت الاسلام والمسلمین حجتی گفت: کاندیداهای ریاست جمهوری در این روزهای حساس برای اقبال جامعه و همچنین ایجاد یک فضای سالم و رقابتی برنامه‌های جامع و درست خود را ارائه دهند و از هرگونه وعده که هرگز عملی نمی‌شود پرهیز کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین محمد حجتی امروز در دیدار با جمعی از فعالان سیاسی و فرهنگی کرمانشاه با اشاره به انتخابات ۸ تیر ماه سال جاری ریاست جمهوری عنوان داشت: متاسفانه حادثه شهادت آیت الله رئیسی و دیگر همراهانش باعث گردید که انتخابات ریاست جمهوری در موعد پیش از موعد خویش برگزار شود.

امام جمعه موقت کرمانشاه افزود: بنابراین همه وظیفه داریم که در انتخابات ریاست جمهوری حضوری پررنگ و مشارکتی تاریخی داشته باشیم.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: روی سخن بنده با نامزدهای ریاست جمهوری می‌باشد، از این نامزدها درخواست داریم که در برنامه‌ها و مناظرات خود تنها به برنامه‌های خود برای اداره بهتر آینده کشور اشاره کنند و هرگز اقدام به تخریب رقبای خود نکنند زیرا در این میان تنها کسی که از این وضعیت سود می‌برد دشمنان این انقلاب و نظام هستند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه با انتخاب اصلح یک نامزد ریاست جمهوری برای ۴ سال آینده می‌توان مسیر توسعه و اقتدار کشور را هموار ساخت، عنوان کرد: شهید آیت الله رئیسی برنامه‌های بسیاری برای گسترش و اعتلای کشور و اقتدار و اصلاح وضعیت اقتصادی داشتند ولی تقدیر بر این بود که فرد دیگری ادامه دهنده راه این بزرگوار شود بنابراین از نامزدهای انتخاباتی درخواست داریم که در صورت پیروزی در این انتخابات، برنامه جامع و درست و کاملی برای اداره کشور داشته باشند تا مردم از وضعیت کنونی که بسیاری از اقشار را تحت فشار قرار داده است رهایی دهد.

امام جمعه موقت کرمانشاه در بخش دیگری سخنان خود با اشاره به اینکه به مانند دیگر انتخابات باز هم امسال شورای نگهبان از سوی برخی افراد و جناح‌ها مورد هجمه‌های ناجوانمردانه قرار گرفته است، خاطرنشان ساخت: متاسفانه برخی از نامزدهای انتخاباتی چه انتخابات ریاست جمهوری و چه مجلس شورای اسلامی که صلاحیت حضور در این انتخابات را ندارند و طبیعتاً باید رد صلاحیت و یا عدم صلاحیت بخورند بعد از اینکه رد می‌شوند دست به تخریب شورای نگهبان می‌زنند و نمی‌دانند که این کار آنان به نوعی ریختن آب در آسیاب دشمن می‌باشد.

وی ادامه داد: بنابراین حمله یک طرفه برخی از نامزدهای انتخاباتی به شورای نگهبان یک جفای بزرگ در حق این نظام و انقلاب می‌باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: لذا توقع داریم که کاندیداهای ریاست جمهوری در این روزهای حساس برای اقبال جامعه و همچنین ایجاد یک فضای سالم و رقابتی برنامه‌های جامع و درست خود را ارائه دهند و از هرگونه وعده و وعید که هرگز عملی نمی‌شود پرهیز نمایند./1400/

ارسال نظرات