۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۷۵۹۳۵۲
رئیس مجمع نمایندگان طلاب:

شرکت در انتخابات، قدردانی از زحمات دولت شهید جمهور خواهد بود

شرکت در انتخابات، قدردانی از زحمات دولت شهید جمهور خواهد بود
حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر گفت: ملت بزرگ ایران هرگز به کسانی که بخواهند در امور و حرکتی که رئیس جمهور شهید ایجاد کرد، توقف و ایستایی ایجاد کنند رأی نخواهند داد.
به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سیدجلال رضوی مهر رئیس مجمع نماینگان طلاب در پیامی شرکت در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران را نشان از قدردانی از زحمات دولت آیت الله رئیسی عزیز دانست.
 
وی افزود: ملت بزرگ ایران هرگز به کسانی که بخواهند در امور و حرکتی که رئیس جمهور شهید ایجاد کرد، توقف و ایستایی ایجاد کنند رأی نخواهند داد. باید به کسانی رأی بدهیم که حرکت در راستای خدمت را بیش از گذشته در دستور کار خود قرار دهند.
 
این استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه درنگ امروز، خسارت جبران ناپذیری برای فردای کشور خواهد داشت تأکید کرد: شرکت در انتخابات به مثابه حضور در خط مقدم دفاع از ایران اسلامی است.
 
وی ادامه داد: باید عهدی که با رئیسی عزیز در تشییع پیکر پاکش با خدای خویش بسته ایم را عملی نماییم و جایگزینی که از هر حیث شباهت به ایشان دارد را انتخاب نموده و او را به عنوان رئیس جمهور نظام مقدس جمهوری اسلامی بشناسیم.
 
حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر در پایان خاطرنشان کرد: فعالیت هایی که با هدف گذاری اندیشه آیت الله رئیسی و تلاش مجاهدانه و پیگیری های شبانه روزی او می رود تا به ثمر بنشیند، نباید به خاموشی بگراید. همه باید دست به دست هم بدهیم تا انتخاباتی شکوهمند را رقم بزنیم.
ارسال نظرات