۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۷۵۹۴۲۲
در نشستی خبری تشریح شد؛

جزئیات برگزاری دومین جشنواره روایت جهاد در قم

جزئیات برگزاری دومین جشنواره روایت جهاد در قم
مدیر مرکز حرکت‌های جهادی سازمان بسیج سازندگی استان قم از برگزاری دومین جشنواره روایت جهاد در قم خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حسن ضیایی مدیر مرکز حرکت‌های جهادی سازمان بسیج سازندگی استان قم در نشست خبری با اصحاب رسانه که با عنوان دومین جشنواره روایت جهادی استان قم صبح امروز در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، تفکر جهادی را یکی از برکات انقلاب اسلامی دانست و بیان داشت: حضرت امام در سال ۵۷ فرمان جهاد را صادر فرمود و بسیج سازندگی شکل گرفته و در راستای کمک و یاری به مردم پای به عرصه جهاد گذاشت.

وی افزود: در استان قم ۱۱۸۰ گروه جهادی در کشور به مردم خدمت می کنند و امروز ابزار هنر می تواند ما را در راستای رسیدن به اهداف خود و معرفی به افراد جامعه یاری رساند و این یکی از اهداف جشنواره روایت جهادی است.

مدیر مرکز حرکت‌های جهادی سازمان بسیج سازندگی استان قم بیان داشت: اولین جشنواره روایت جهادی در سال گذشته در سه بخش هنری، ادبی و خبری برگزار شد و از آثار ارسال شده تعداد قریب به ۵۰ اثر برگزیده شدند و تعداد ۱۷ اثر، برگزیده جشنواره ملی شدند.

وی افزود: دومین جشنواره روایت جهادی در تراز جهادگران و هنرمندان استان برگزار خواهد شد و علاقه مندان برای ارسال آثار به این جشنواره تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ از طریق سایت جشنواره می باشد.

ضیایی ابراز کرد: در این جشنواره علاوه بر بخش های مختلف هنری، بخشی را به عنوان شهید خدمت و بخش دیگر را بین المللی در راستای ارج نهادن به فعالیت های شهید امیرعبداللهیان قرار خواهیم داد تا آثار مرتبط با این بخش ها در این جشنواره شرکت داشته باشند.

وی ادامه داد: به دنبال شناسایی فعالان رسانه ای علاقه مند به کار جهادی در جشنواره روایت جهاد هستیم تا پیش از برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره، برنامه های آموزشی و توانمندسازی برای شرکت کننده ها، برگزار شود.

ضیایی اظهار داشت: دومین دوره جشنواره روایت جهاد شامل بخش های ادبی، هنری، خبری و ویژه است. در بخش ویژه آثار مربوط به روایت خدمت ادارات و هوش مصنوعی مورد بررسی قرار می گیرد.

ارسال نظرات