۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۵
کد خبر: ۷۵۹۴۸۶
امام جمعه شیراز تاکید کرد؛

ضرورت انتخاب فرد اصلح برای ادامه روند پیشرفت کشور

ضرورت انتخاب فرد اصلح برای ادامه روند پیشرفت کشور
حجت الاسلام والمسلمین دژکام گفت: در انتخابات پیش رو باید فرد آگاهتر را انتخاب کنیم و در واقع باید اعلم باشد نسبت به وظایفی که به عنوان رئیس جمهور به عهده او گذاشته شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری گفت: در انتخابات پیش رو باید فرد آگاهتر را انتخاب کنیم و در واقع باید اعلم باشد نسبت به وظایفی که به عنوان رئیس جمهور به عهده او گذاشته شده است.

وی بر ضرورت انتخاب فرد اصلح برای ادامه روند پیشرفت کشور تأکید کرد و افزود: رئیس جمهور آینده باید ضمن شناخت برنامه هفتم توسعه توان اجرایی کردن برنامه را داشته باشد.

امام جمعه شیراز اظهار داشت: هر کسی مرد میدان اقدام و عمل نیست و همین است که رهبر انقلاب فرمودند رئیس جمهوری می‌خواهیم که پرکار و فعال باشد و مردم ضمن حضور گسترده در انتخابات باید فردی را با چنین ویژگی هایی انتخاب کنند.

وی یادآور شد: اولین مسئله در برنامه هفتم رشد اقتصادی 8 درصدی است که با تحقق آن دیگر فرد بیکار در جامعه نخواهیم داشت و مسئله بعدی رسیدن به تورم تک رقمی است و باید کسی را انتخاب کرد که ستونی برای تکیه مردم باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: مسئله بعدی موضوع مسکن است که دغدغه بسیاری از مردم بوده و در این زمینه باید سالی یک میلیون مسکن جدید ساخته شود و نامزدهای انتخابات ببینند اگر چنین توانایی در خود سراغ دارند کنار بروند تا فرد توانمند انتخاب شود.

ارسال نظرات