۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۶
کد خبر: ۷۵۹۴۸۸
امام جمعه لامرد:

دولت شهید رئیسی نتایج مبارکی برای کشور داشت/لزوم انتخاب رئیس جمهوری در تراز شهید رئیسی

دولت شهید رئیسی نتایج مبارکی برای کشور داشت/لزوم انتخاب رئیس جمهوری در تراز شهید رئیسی
حجت الاسلام آزاد گفت: مردم باید بدانند که دیدگاه نامزدها از ورود به انتخابات خدمت به مردم است یا هدفشان تکیه زدن به قدرت است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس ،حجت الاسلام محمد جواد آزاد امام جمعه لامرد در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر اخلاق مداری در انتخابات گفت: برای اولین بار بود که رهبر انقلاب از لفظ لجن پراکنی استقاده کردند و تاکید نمودند که نامزدها و هواداران آنان فضای آرامش جامعه را برهم نزنند. 
 
وی افزود: در ایام انتخابات دشمن با استفاده از هوش مصنوعی و ربات ها سعی دارد فضای مجازی را دچار تشنج کند و مردم باید مراقب باشند به این مسائل دامن نزنند و بدانند که چه مطالبی را بازنشر می کنند.
 
امام جمعه لامرد اظهار داشت: بعد از انتخابات مجموع عملکرد نامزدها و هواداران آنان مورد ارزیابی رسانه ها قرار می گیرد و این عملکرد هرچه که باشد در نهایت به پای نظام اسلامی نوشته می شود.
 
وی تاکید کرد: مردم باید بدانند که دیدگاه نامزدها از ورود به انتخابات خدمت به مردم است یا هدفشان تکیه زدن به قدرت است چراکه گاهی شخصیتی مانند شهید رئیسی با هدف خدمت پا به عرصه انتخابات می نهد و دیدیم که چه نتایج مبارکی برای جامعه اسلامی داشت در نتیجه باید مراقب بود که دچار افراد قدرت طلب نشویم.   
ارسال نظرات