۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۷۵۹۵۲۴

پیام ابوعبیده به حجاج بیت الله الحرام

پیام ابوعبیده به حجاج بیت الله الحرام
سخنگوی گردان‌های شهید عزالدین القسام با ارسال پیامی به زائران بیت الله الحرام، آنان را به یاد غزه و پایبندی به اصول امت اسلامی دعوت کرد.

ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های شهید عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس از حجاج بیت الله الحرام خواست تا با دعای خالصانه در اماکن مقدس و در مناسک حج، برادران خود را در نوار غزه و فلسطین اشغالی یاد کنند.

براساس گزارش المیادین، ابوعبیده همچنین از حجاج خواست که در این ایام بزرگ و پربرکت، از نوار غزه، مردم صبور و مجاهدان آن یاد کند. همچنین ابوعبیده تأیید کرد که گردان‌های القسام و گردان‌های مقاومت در غزه وظیفه جهاد با دشمنان خدا، اشغالگران غاصب را از جانب امت بزرگ اسلام انجام می‌دهند در حالی که مسلمانان به حج می‌روند.

سخنگوی نظامی القسام تاکید کرد که حماسه طوفان الاقصی به خاطر سومین حرمین شریفین که مسجد مبارک الاقصی است آغاز شد. او همچنین تاکید کرد: مناسک حج فرصتی است برای یادآوری واقعیت مبارزه ما با دشمنی که راه پیامبر اکرم (ص) را زیر پا می‌گذارد و هر روز آن را تخریب و یهودی سازی می‌کند.

پیامی که ابوعبیده خطاب به حجاج می‌گوید، در روزی است که بیش از یک و نیم میلیون زائر پس از گذراندن شب در منا، در روز ترویه، برای ادای بزرگترین رکن حج، راهی صحرای عرفات می‌شوند.

ارسال نظرات