۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۵
کد خبر: ۷۳۷۳۸۷

بازگشت نخستین گروه از حجاج کاشان به میهن اسلامی

بازگشت نخستین گروه از حجاج کاشان به میهن اسلامی
اصفهان - رئیس اداره حج و زیارت کاشان از بازگشت نخستین گروه از حجاج از شهرستان آران و بیدگل همزمان با عید غدیر خم خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حمیدرضا بهروزی فر در گفت‌وگو با خبرنگاران از بازگشت نخستین گروه از حجاج از شهرستان آران و بیدگل همزمان با عید غدیر خم، گفت: این گروه مدینه قبل با ظرفیت ۱۶۰ نفر به مدیریت حسن فخر جمعه مورخ جمعه ۱۶ تیر ماه مصادف با عید غدیر فرودگاه جده را به مقصد فرودگاه امام خمینی(ره) ترک خواهد کرد.

وی در رابطه با زمان بندی تعیین شده برای باز گشت مابقی حجاج کاشانی افزود: سه کاروان دیگر با ظرفیت‌های ۱۳۵، ۱۱۵ و ۱۶۰ نفر به مدیریت زارع، تفویضی و شیرینکار طی روز‌های یکشنبه ۱۸ و دوشنبه ۱۹ تیرماه به ایران بازخواهند گشت.

بهروزی فر ادامه داد: کاروان تقاعدی با ظرفیت ۹۰ نفر جمعه ۲۳ تیرماه و آخرین گروه حجاج کاشان با ظرفیت ۱۳۵ نفر با مدیریت گیوی یکم مرداد ماه همزمان با ششم محرم به میهن اسلامی بازخواهند گشت.

رئیس اداره حج و زیارت شهرستان کاشان یادآور شد: حداقل زمان اقامت کاروان‌های حجاج کاشانی در حج امسال ۳۳ روز و حداکثر ۴۰ روز است

به گفته وی امسال ۸۱۵ نفر زائر به همراه ۲۶ نفرعوامل اجرایی کاروان در قالب ۳ کاروان مدینه قبل و ۳ کاروان مدینه بعد از شهرستان کاشان و آران و بیدگل عازم بیت الله الحرام و حرم شریف نبوی شدند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات