۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹
کد خبر: ۷۳۶۷۰۳
رئیس اداره حج و زیارت شهرستان کاشان خبر داد؛

اعزام ۵ کاروان زیارتی از کاشان به عتبات عالیات ویژه ایام عرفه

اعزام ۵ کاروان زیارتی از کاشان به عتبات عالیات ویژه ایام عرفه
اصفهان – بهروزی فر از اعزام ۵ کاروان زمینی عتبات عالیات ویژه ایام عرفه از شهرستان کاشان و آران و بیدگل خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حمیدرضا بهروزی فرصبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، از اعزام ۵ کاروان زمینی عتبات عالیات ویژه ایام عرفه از شهرستان کاشان و آران و بیدگل خبر داد و ظرفیت هر کاروان را ۴۰ نفر اعلام کرد و گفت: نخستین گروه از زائرین روز جمعه عازم عراق خواهد شد.

وی افزود: با توجه به شلوغی و افزایش زایرین در این ایام، همکاران ما در کشور عراق در تلاش هستند تا با افزایش ظرفیت و اجاره هتل در کربلا و نجف، تعداد کاروان‌های اعزامی از کاشان را افزایش دهند.

رئیس اداره حج و زیارت کاشان تاکید کرد: زائرین و مشتاقان زیارت اباعبدالله الحسین(ع) حتما با مراجعه به دفاتر خدمات زیارتی تحت نظارت سازمان حج و زیارت اقدام به ثبت نام و تشرف به عتبات کنند و از مراجعه به افراد فرصت طلب، سودجو و آزادبر جدا خودداری کنند.

بهروزی فر یادآور شد: یکی از اعمالی که در این روز وارد شده است، زیارت امام حسین(ع) است، به طوری که در روایات آمده که خداوند در این روز پیش از کسانی که در صحرای عرفات هستند اول به زوار امام حسین(ع) نگاه می‌کند.

لازم به ذکر است، هفتم تیرماه روز عرفه بسیاری از مردم ایران هرساله در این ایام به زیارت کربلا می‌روند تا دعای عرفه را در جوارحرم سیدالشهدا علیه‌السلام بخوانند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات