۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۷۵۹۵۶۲

تمدید مهلت ثبت نام متقاضیان در مدرسه علمیه عباسقلی خان مشهد تا نهم تیر

تمدید مهلت ثبت نام متقاضیان در مدرسه علمیه عباسقلی خان مشهد تا نهم تیر
دبیر گروه علمی مدرسه علمیه تخصصی عباسقلی خان مشهد مقدس از تمدید زمان ثبت نام رشته تخصصی فلسفه و کلام اسلامی سطح ۲ و ۳ پیوسته این مدرسه تا ۹ تیرماه برای متقاضیان خبر داد.

حجت الاسلام مهدی نعیمی، مسئول علمی این مدرسه از آغاز پذیرش مدرسه علمیه عباسقلی خان مشهد برای مقطع عالی سطح چهار خبرداد و گفت: در سال تحصیلی پیش رو، برای اولین بار در مدرسه علمیه تخصصی عباسقلی خان، طلاب در سطح چهار تخصصی در رشته فلسفه اسلامی مشغول تحصیل می شوند.

دبیر گروه علمی مدرسه علمیه تخصصی عباسقلی خان درباره ثبت نام در این مقطع گفت: پذیرش مقطع عالی سطح چهار مدرسه علمیه تخصصی عباسقلی خان در رشته فلسفه اسلامی از تاریخ ۱۷ خرداد آغاز و تا ۱۲ مرداد از طریق سایت این مدرسه به نشانی magk.ir انجام می شود و علاقه مندان می توانند نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

حجت الاسلام نعیمی همچنین با اشاره به تمدید مهلت ثبت نام رشته تخصصی فلسفه و کلام اسلامی سطح ۲ و ۳ پیوسته مدرسه عنوان کرد: برنامه پذیرش و ثبت نام این مدرسه پایان خرداد ۱۴۰۲ اعلام شده بود که تاکنون با استقبال گسترده مواجه شده اما با توجه به نزدیکی ایام انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری و به منظور فراهم شدن امکان ثبت نام طلاب مشتاق به تحصیل، زمان ثبت نام رشته تخصصی فلسفه و کلام اسلامی سطح ۲ و ۳ پیوسته تا ۹ تیرماه تمدید شد.

شایان ذکر است؛ مصاحبه علمی ورودی این مدرسه برای رشته تخصصی فلسفه و کلام اسلامی سطح ۲ و ۳ پیوسته در تاریخ ۱۰تا ۱۴ تیرماه به صورت حضوری برگزار خواهدشد و پس از آن، طلاب حائز امتیازات برتر به دوره پیش نیاز دعوت می شوند. جزئیات مصاحبه متقاضیان تحصیل در مقطع عالی سطح چهار نیز متعاقبا اعلام خواهدشد.

ارسال نظرات