۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۰
کد خبر: ۷۵۹۵۸۳
به میزبانی نماینده ولی فقیه در فارس صورت گرفت؛

برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی استان فارس + عکس

برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی استان فارس + عکس
یکصد و چهل و پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان فارس به میزبانی نماینده ولی فقیه در فارس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، یکصد و چهل و پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان فارس به میزبانی حجت الاسلام والمسلمین دژکام نماینده ولی فقیه در فارس برگزار گردید.

در این جلسه استاندار فارس، مدیر حوزه علمیه فارس، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولین فرهنگی، نظامی و انتظامی استان حضور داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین دژکام در این جلسه گفت: مطالبی که در سند توسعه فرهنگی وجود دارد در برنامه هفتم توسعه نیز آمده است همین است که بر انتخاب رئیس جمهوری پایبند به اجرای این برنامه که بر اساس سیاست های کلی نظام تدوین شده است تاکید کرده ایم.

استاندار فارس نیز با اشاره به خدمات رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی گفت: رئیس جمهور شهید به فکر مردم، دغدغه مند و خستگی ناپذیر بود و باید این ویژگی‌ها در رئیس جمهور آینده کشور نیز وجود داشته باشد و راه این شهید بزرگوار را در خدمت به مردم ادامه دهد.

 برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی استان فارس + عکس

برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی استان فارس + عکسبرگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی استان فارس + عکسبرگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی استان فارس + عکسبرگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی استان فارس + عکس

 

ارسال نظرات