۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۷۵۹۷۸۲
رئیس ستاد انتخابات شهرستان کاشان:

اصحاب رسانه در تولید و ارتقای قدرت نرم ارتباط مستقیم دارند

اصحاب رسانه در تولید و ارتقای قدرت نرم ارتباط مستقیم دارند
اصفهان – محمدی فشارکی گفت: اصحاب رسانه در تولید و ارتقای قدرت نرم ارتباط مستقیم دارند و گزارش و انعکاس اخبار خبرنگاران برای داغ کردن تنور انتخابات نقش اساسی دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، علیرضا محمدی فشارکی سه شنبه شب در گردهمایی خبرنگاران و فعالان فضای مجازی شهرستان کاشان که در سالن اجتماعات امام رضا(ع) فرمانداری ویژه کاشان برگزار شد، با بیان اینکه، امروز نبض جامعه به دست اصحاب رسانه و فعالان در فضای مجازی است، گفت: مسؤولان برای کسب اطلاعات نیازمند ارتباط دوسویه با خبرنگاران و اصحاب رسانه هستند.

وی افزود: اصحاب رسانه در تولید و ارتقاء قدرت نرم ارتباط مستقیم دارند و گزارش و انعکاس اخبار خبرنگاران برای داغ کردن تنور انتخابات نفش اساسی دارند.

سرپرست فرمانداری کاشان گفت: امروز نزدیک به ۵ هزار نفر در شهرستان کاشلان تلاش می‌کنند تا انتخابات خوب و شایسته و براساس چهار راهبرد رهبر معظم انقلاب برگزار شود.

وی با بیان اینکه بخش عمده شور انتخاباتی به دست اصحاب رسانه و فعالان در فضای مجازی است، افزود: خبرنگاران نه تنها در انتخابات بلکه در همه موضوعات نقش اساسی را بر عهده دارند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان کاشان بر نقادی بر محور اخلاق تأکید کرد و اظهار داشت: اخلاق مداری حلقه گمشده امروز جامعه است.

محمدی فشارکی به جایگاه مهم اصحاب رسانه در تولید و ارتقای قدرت نرم اشاره کرد و از اصحاب رسانه به عنوان سفیران امید جامعه نام برد و افزود: اهتمام اصحاب رسانه باید به تزریق امید و نشاط به جامعه و مردم متمرکز باشد.

وی با اشاره به اینکه امروز امپراطوری رسانه برای ملت ایران نسخه می‌نویسد، اظهار داشت: لشکر رسانه‌ای ایران باید در مقابل نسخه امپراطوری رسانه‌های دنیا صف آرایی و با آن مقابله کند.

سرپرست فرمانداری کاشان گفت: اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی ایران باید در برابر راهبرد یاس و نا امیدی امپراطوری رسانه دنیا طرح و برنامه داشته باشند.

محمدی فشارکی به دستاورد‌های امیدآفرینی اشاره کرد و گفت: امیدآفرینی در جامعه سبب خواهد شد تا مردم احساس کنند در مدیریت کشور نقش آفرین هستند.

وی افزود: عملکرد امروز ما باید به گونه‌ای باشد که برخی به هر دلیلی اگر پای صندوق‌های رای نیامدند احساس کنند فرصت بزرگی را از دست داده اند و کسانی هم که رای دادند احساس کنند بالندگی و عزت کنند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان کاشان امیدآفرینی در جامعه را سبب ایجاد امنیت روانی برای مردم دانست واظهار داشت: ارائه خدمات دولت در شهر و روستا‌های کشور چشمگیر است، اما برخی اوقات احساس می‌شود خدمات دولت به چشم نیامده است و بیشتر نیمه خالی لیوان دیده شده است.

محمدی فشارکی با بیان اینکه امروز ارتباط در صنعت ارتباطات در اولویت نخست است اظهار داشت: اصحاب رسانه برای اعتماد سازی مردم تلاش کنند ومراقب باشند اعتماد مردم را با انتشار اخبار کذب خدشه دار نکنند.

وی ابراز امیدواری کرد: با آغاز تبلیغات، اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی در انجام رسالت خود برای شور و هیجان انتخاباتی و حضور همگانی مردم در پای صندوق‌های رای تلاش کنند و این شورا و هیجان انتخاباتی را به اوج برسانند.

رییس ستاد انتخابات شهرستان کاشان با تأکید بر اینکه حضور همگانی مردم در پای صندوق رای، اظهار داشت: حضور در انتخابات و رای مردم در سرنوشت خودشان تأثیرگذارخواهد بود چرا که مردم با حضور در انتخابات و انتخاب نامزد اصلح نقش مستقیمی در سرنوشت خود خواهند داشت./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات