۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۷۵۹۹۵۶
دکتر عبدالحمید طالبی؛

معرفی ائمه معصومان به زبان روز یکی از ماموریت های اصلی دانشگاه رضوی خواهد بود

معرفی ائمه معصومان به زبان روز یکی از ماموریت های اصلی دانشگاه رضوی خواهد بود
رئیس سازمان علمی فرهنگی آستان قدس رضوی در حاشیه بازدید از روند برگزاری آزمون ورودی دانشگاه علوم اسلامی رضوی با اشاره به فرمایش رهبری معظم انقلاب مبنی بر معرفی معصومان(ع) به زبان روز، از آن به عنوان یکی از ماموریت های اصلی دانشگاه رضوی نام برد.
 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان، دکتر طالبی، رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی در حاشیه بازدید از روند برگزاری آزمون ورودی دانشگاه علوم اسلامی رضوی با تبریک دهه ولایت به برگزاری آزمون ورودی این مرکز علمی در 14 حوزه در 11 استان اشاره کرد که همزمان با مشهد برای داوطلبان علاقمند به تحصیل در حوزه علمیه و دانشگاه در مقطع دکتری و ارشد برای خواهران و برادران و در مقطع کارشناسی برای برادران برگزار می شود.

وی افزود: دانشگاه علوم اسلامی رضوی توفیق داشته در این چهل سال فعالیت، در گسترش فرهنگ و معارف علوم رضوی و آنچه که از مضجع شریف و کلام نورانی عالم آل محمد(ص) بوده تلاش کند تا در سطح جامعه ملی و بین المللی به گسترش و نشر و ترویج آن بپردازد.

دکتر طالبی بیان داشت: با گروه های تحولی که ریاست محترم دانشگاه تشکیل دادند بازنگری در رشته های تحصیلی و شیوه پذیرش صورت می گیرد تا بتوانیم طبق پیام ارزشمند مقام معظم رهبری به پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا(ع) مبنی بر نیاز به فعالیت بیشتر در زمینه معرفی ائمه معصومان به شیعه و غیر شیعه به زبان روز که متناسب با اقتضائات زمان است موفقیت بیشتری کسب کنیم.

وی افزود: ان شاءالله یکی از ماموریت های اصلی دانشگاه رضوی تحقق و عملیات سازی این فرمایش در حوزه تولید دانش و تربیت نیروهای انسانی برای تحقق این فرمان در سطح ملی و بین المللی خواهد بود./933/

جواد رستمی
ارسال نظرات