۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۲
کد خبر: ۷۵۹۹۶۱
حجت الاسلام عباسپور مطرح کرد؛

ضرورت اولویت دهی به معیشت مردم توسط رئیس جمهور آینده

ضرورت اولویت دهی به معیشت مردم توسط رئیس جمهور آینده
مدیر مرکز خدمات حوزه فارس گفت: رئیس جمهور آینده باید همچون شهید رئیسی معیشت مردم را در اولویت قرار دهد و در خصوص گرانی و تورم برنامه‌های اثربخشی داشته باشد.

حجت الاسلام محمد عباسپور مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه فارس در گفت‌وگو خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدای خدمت و شهید آیت آلله رئیسی با اشاره انتخابات ریاست جمهوری گفت: یکی از مهمترین برنامه‌هایی که در کشور وجود دارد همه پرسی برای انتخاب بهترین فرد برای جایگاه ریاست جمهوری است چراکه کسی که می‌خواهد هدایتگری سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی را عهده‌دار شود در ابعاد داخلی و خارجی بی شک دارای اهمیت فراوانی می‌باشد. 

وی افزود: حضور پرشور مردم در انتخابات مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهد بود چرا که دشمن در تلاش است که مشارکت مردم را در انتخابات کاهش دهد اما مردم عزیز بهترین نامزد را برای ادامه راه شهید رئیسی انتخاب نمایند. 

حجت الاسلام عباسپور خاطرنشان کرد: شهید رئیسی خادم ملت و خدمتگزار مردم بود که به صورت جهادی و شبانه روزی کار می‌کرد و باید کسی را انتخاب کنیم که به پا جای پای او بگذارد و مسیر ارزشمند آن شهید را ادامه دهد و بدانیم وعده خدا حق است که فرمود اگر نعمتی را از شما گرفتیم نعمت بهتر و کامل‌تری به شما عنایت می‌کنیم. 

وی یادآور شد: بعضی ها تصور دارند بعد از شهادت آیت الله رئیسی مسیر خدمت بسته شده است اما اینطور نیست و همانگونه که در اوایل انقلاب بعد از به شهادت رسیدن شهدای والا مقام رجایی، باهنر و بهشتی دشمنان می‌گفتند ایران متلاشی می‌شود اما این مسیر با قدرت ادامه پیدا کرد. 

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه فارس اذعان نمود: امروز عرصه امتحان الهی برای ملت ایران ایجاد شده است و مردم باید با استفاده از تجارب گذشته و با مراجعه به حافظه تاریخی خود با توجه به شرایط خاص داخلی و خارجی بهترین گزینه را برای ریاست جمهوری انتخاب کنند تا ملت و این کشور را به قله‌های پیشرفت و ترقی و کمال برساند. 

وی در پایان تاکید کرد: رئیس جمهور آینده باید همچون شهید رئیسی معیشت مردم را در اولویت قرار دهد و در خصوص گرانی و تورم برنامه‌های اثربخشی داشته باشد تا مشکلات مردم را هموار کند و در بحث ازدواج و مسکن جوانان برنامه متناسبی داشته باشد و به صورت جهادی امور کشور را اداره نماید.

ارسال نظرات