۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۸
کد خبر: ۷۶۰۱۰۸
امام جمعه شهر ازگله:

قهر با صندوق های رأی سبب ظهور مشکلات بزرگ می شود

قهر با صندوق های رأی سبب ظهور مشکلات بزرگ می شود
کرمانشاه ـ ماموستا براتی گفت: قهر کردن با صندوق‌های رای زمینه‌ای برای ایجاد شکاف در کشور و به وجود آمدن معضلات بزرگ تر در جامعه می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ماموستا ملامحمد براتی امروز در نشست بصیرتی سیاسی با محوریت انتخابات در سخنانی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره انتخابات فرمایشات بسیار مهم و کلیدی دارند که یکی از این فرمایشات این است که در مشارکت بالا در انتخابات از مهم‌ترین اصول انتخابات می‌باشد.

وی افزود: بنابراین باید به تبعیت از فرمایش مقام معظم رهبری حضوری حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری داشته باشیم.

ماموستا براتی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: متاسفانه برخی از مردم به خاطر بی‌اطلاعی و عدم شناخت درست از سیاست و وضعیت جامعه و کشور و حتی منطقه در مقوله انتخابات منفعل عمل می‌کنند که این عملکرد و این کار به نوعی می‌تواند خسارت‌های جبران ناپذیری در ابعاد اقتصادی و سیاسی و حتی امنیتی برای کشور در پی داشته باشد.

امام جمعه شهر ازگله تاکید کرد: بنابراین امروز همه فعالان سیاسی و دینی به ویژه علما و روحانیون باید نسبت به بیان حقایق و تشویق مردم برای حضور پرشور و البته آگاهانه در انتخابات تلاش کنند.

این عالم اهل سنت در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از فرصت سوزی برخی از افراد در بحث انتخابات، اظهار کرد: قهر کردن با صندوق‌های رای هرگز مشکل مشکلات کشور را حل نمی‌کند بلکه این کار از یک سو باعث شادی و خوشحالی دشمنان قسم خورده این نظام و انقلاب و ملت می‌شود و از سوی دیگر خود زمینه‌ای برای ایجاد شکاف در کشور و به وجود آمدن معضلات بزرگ تر در جامعه می‌گردد.

امام جمعه شهر ازگله در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: بنابراین همه ایمان داریم که مردم ایران اسلامی به ویژه مردم اهل سنت کرمانشاه و اورامانات در هشتم تیر ماه با حضور خود در پای صندوق‌های رای حماسه‌ای دیگر در تاریخ سیاسی این نظام رقم خواهند زد./1400/

ارسال نظرات