۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۷۶۰۱۶۵
رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا:

غدیر عصاره کمال و معرفت و تجلی گاه ایمان و یقین است

غدیر عصاره کمال و معرفت و تجلی گاه ایمان و یقین است
حجت الاسلام قاضی گفت: با انسجام اجتماعی، گام‌های بلندی به سوی توسعه همه‌جانبه ایران می‌توان برداشت، به‌طوری که جمهوری اسلامی ایران در جایگاه واقعی ژئوپلیتیک خود قرار گیرد و تمامی ظرفیت‌های انسانی خود را بارور سازد و مهاجرت نخبگان معکوس شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام احمد قاضی رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا در مراسم جشن عید سعید غدیر خم در جمع فرماندهان و کارکنان این نیرو در مسجدالنبی ستاد نهاجا گفت: در قرآن کریم که حاوی دستورات الهی است، برای همه موارد زندگی فردی و اجتماعی دستورالعمل ذکر شده است، قرآن مسیری هدایتگر است و صراط مستقیم است و همان راه صلحا و شهدا است. 
 
وی افزود: دستورالعمل‌های رستگاری زیادی در قرآن آمده که برای محقق شدن آن باید تزکیه نفس و تقوا، ایمان و ارتباط با خداوند را حفظ کرد و در سایه آن رستگاری نصیب انسان خواهد شد. در حجه الوداع، آیه تبلیغ در خصوص ولایت و انتصاب مولی علی علیه‌السلام است، یکی از مصادیق صراط مستقیم همین واقعه غدیرخم و ولایت مولی علی است.
 
رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا بیان داشت: همگان باید بدانند که اسلام منهای ولایت، کفر است و قطعا دچار محجوریت خواهد شد. مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رأی انعکاس دهنده پشتوانه مردمی نظام جمهوری اسلامی است و موجب اقتدار کشور خواهد شد.
 
وی افزود: جمهوری اسلامی ایران از ابتدا بر پایه مردم‌سالاری دینی شکل گرفته است و مردم خودشان سرنوشت کشور را با انتخابات تعیین می‌کنند، نامزدهای مختلف نماینده گفتمان‌ها و برنامه‌های اجرایی برای تحقق آرمان‌های بزرگ ملت در چارچوب قانون اساسی هستند و مردم در واقع به برنامه‌های موردنظر و کاندیدای حامل آن برنامه‌ها رأی می‌دهند.
 
حجت الاسلام قاضی ابراز کرد: مسئولین امر و همگان باید کاری کنند که حیطه مشارکت مردم را گسترده‌تر کرد و اعتبار کشور را در سطح جهانی افزایش داد تا با تکیه بر قدرتی که از مشارکت بالای مردم بوجود می‌آید، بتوان معضلات بین‌المللی کشور را حل کرد. 
 
رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا خاطرنشان کرد: با انسجام اجتماعی، گام‌های بلندی به سوی توسعه همه‌جانبه ایران می‌توان برداشت، به‌طوری که جمهوری اسلامی ایران در جایگاه واقعی ژئوپلیتیک خود قرار گیرد و تمامی ظرفیت‌های انسانی خود را بارور سازد و مهاجرت نخبگان معکوس شود.
 
ارسال نظرات