۰۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۷۶۰۲۱۵

توصیه نماینده ولی فقیه در کاشان برای شناخت کاندیدای اصلح

توصیه نماینده ولی فقیه در کاشان برای شناخت کاندیدای اصلح
اصفهان- حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: باید مراقب بود از بین کاندیدا‌های ریاست جمهوری، به فردی که انقلابی‌تر بوده و بتواند مشکلات اقتصادی و فرهنگی مردم را حل کند، رای دهید.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام و المسلمین سید سعید حسینی دوشنبه شب در جشن سادات دانشگاه کاشان با تبریک عید سعید غدیرخم، عید غدیر را یکی از اعیاد مهم و بزرگ مسلمانان دانست و گفت: بنیانگذار جمهوری اسلامی به پیروی از امیرمومنان(ع) حکومت اسلامی را تشکیل داد.

وی با اشاره به اینکه تا تحقق کامل حکومت علوی فاصله زیادی است، افزود: حکومت علوی بهترین الگو برای حکومت‌های اسلامی امروز و مقاطع مختلف زندگی امیرمومنان(ع) بهترین الگو برای تمامی افراد جامعه است.

نماینده ولی فقیه در کاشان شهید رئیسی را نمونه بارز یک رئیس جمهور الگو و در تراز انقلاب دانست و اظهار داشت: در بین کارگزاران جمهوری اسلامی در این مدت ۴۶ سال، تاکنون افراد مختلفی آمدند، اما هیچکدام از این دولتمردان به اندازه دولت رئیسی به عدالت در جامعه تاکید نداشت.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی وقت گذاری، ایثار، همیشه در صحنه بودن و در بین مردم بودن را از ویژگی‌های شهید جمهور عنوان کرد و ابراز داشت: شهدای خدمت نیز به تاسی از شهید جمهور همیشه در صحنه بودند و خدمتگزار ملت بودند.

وی به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در روز هشتم تیر ماه اشاره کرد و افزود: نظام جمهوری اسلامی نتیجه خون شهدا، رشادت‌ها و ایثار جانبازان و آزادگان است، از این رو باید مراقب بود از بین کاندیدا‌های ریاست جمهوری، به فردی که انقلابی‌تر بوده و بتواند مشکلات اقتصادی و فرهنگی مردم را حل کند رای دهید.

عباس کتابی رئیس دانشگاه کاشان نیز ابتدای این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور آیت الله رئیسی، منشا نظام جمهوری اسلامی را عید سعید غدیر خم دانست و افزود: در زمان سه سال دولت شهید رئیسی، پیشرفت‌ها و اقدامات ارزنده و درخشانی در راستای خدمت به مردم و حفظ اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی انجام شد.

وی به انتخابات ریاست جمهوری در روز هشتم تیر ماه اشاره کرد و اظهار داشت: انتخابات ابزار و روش تحقق اراده مردم برای اداره کشور است.

رئیس دانشگاه کاشان با دعوت از آحاد دانشگاهیان در این انتخابات ابراز امیدواری کرد ملت ایران بار دیگر با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رای و انتخاب اصلح، حماسه درخشانی و بیادماندنی را در روز ۸ تیر رقم بزنند.

کتابی به اقدامات و افتخارات دانشگاه کاشان در دولت خدمتگزار شهید جمهور اشاره کرد و گفت: در این سه سال شاهد رشد و پویایی دانشگاه کاشان در تمامی زمینه‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی و مالی بودیم.

لازم به ذکر است، برنامه‌های ورزش زورخانه ای، سرود، تکریم فرزندان حضرت امیر و سادات معزّز دانشگاهی و اهدای تمثال عید سعید غدیر خم به سادات دانشگاه و پذیرایی کارکنان دانشگاه کاشان با اطعام علوی توسط سدات دانشگاه کاشان از جمله برنامه‌های جشن سادات دانشگاه کاشان بود./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات