۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۷۶۰۲۳۴

مهمانی سه کیلومتری غدیر در خیابان شورای خرم‌آباد برگزار شد

مهمانی سه کیلومتری غدیر در خیابان شورای خرم‌آباد برگزار شد
مهمانی بزرگ سه کیلومتری غدیر در بلوار شورای(شهیدسیدنورخدا موسوی) شهر خرم‌آباد آغاز و تا انتهای شب ادامه داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، مهمانی بزرگ غدیر امروز در خیابان شورای خرم آباد با حضور پرشور مردم ولایی خرم آباد برگزار شد.

حجت الاسلام مهدی قدرتی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان بیان داشت: در راستای برگزاری جشن غدیر ۷۰۰موکب برپا شد که تا ساعت ۲۳ شب از مردم پذیرایی می کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به برپایب غرفه‌ها، موکب و ایستگاه‌های صلواتی ذر جشن امروز افزود: گروه‌های هنری، سرود، تئاتر و نمایش با اجرای برنامه‌های شاد و متنوع برای گروه‌های سنی مختلف در حال فعالیت می‌باشند.

وی ادامه داد: طبخ و توزیع غذا، پذیرایی ساده و میان‌وعده، حجاب و عفاف، فرهنگی و هنری، مذهبی، مهدویت، احکام، پاسخگویی به سوالات شرعی، قرآنی، مداحی کودک و نوجوان، سلامت، جهاد تبیین، ورزشی و...محوریت فعالیت غرفه ها و موکب ها است.

وی یادآور شد: امروز در سرایر استان لرستان هشت شادپیمایی و سه تجمع مردمی برگزار شده است.

حجت الاسلام قدرتی با اشاره به اجرای طرح ضیافت علوی در جشن غدیر گفت: این طرحبا هدف تهیه و توزیع بیش از ۲۵۰ هزار پرس غذای گرم به‌مناسبت عید غدیر خم در لرستان برگزار شد.

وی ادامه‌داد: موکب‌های جشن خیابانی با غرفه‌های مشاوره، خانواده، عفاف و حجاب، کودک و نوجوان، فرهنگی، هنری و ورزشی در شهرهای لرستان به‌مناسبت عید غدیر برپا شده‌ است.

حجت الاسلام قدرتی بیان‌کرد: این برنامه و مهمانی غدیر امسال در همه شهرهای استان و همچنین مرکز لرستان در حال برگزاری است.

مهمانی سه کیلومتری غدیر در خیابان شورای خرم‌آباد برگزار شد

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات