۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۶۳۴۶۸۷
امام جمعه خرم آباد:

انتقام سخت تا خروج آمریکا از منطقه ادامه دارد

انتقام سخت تا خروج آمریکا از منطقه ادامه دارد
نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه حمله موشکی سپاه به عین الاسد سیلی محکمی به هیبت آمریکا بود، گفت: انتقام ما تا خروج آمریکا از منطقه ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در خطبه های نماز جمعه این هفته به اقدام سپاه پاسداران و موشک باران پایگاه نظامی امریکا اشاره کرد و گفت: سپاه هیبت آمریکا را موشک باران کرد.

وی با تأکید بر اینکه آمریکا بداند که تعدی به جمهوری اسلامی با تعدی پاسخ داده می شود، افزود: خانواده های سربازان آمریکایی فرزندان خویش را از خاورمیانه فراخوانند.

سپاه پاسداران غرور و عزت ملی را به ارمغان آورد

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی حمله موشکی سپاه پاسداران را سیلی محکمی به آمریکا خواند و اظهار داشت: انتقام ما تا خروج آمریکایی از منطقه ادامه دارد.

وی در ادامه بیان کرد: سپاه پاسداران با حمله به عین الاسد، این پایگاه را به عین الجسد تبدیل کرد و با این اقدام غرور آفرین آرامش را به دل ها برگرداندند و غرور و عزت ملی را به ارمغان  آوردند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به تقویت وحدت و همدلی در داخل کشور اظهار داشت: باید این وحدت حفظ و تقویت شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی ادامه داد: این وحدت در سایه سار ولایت و رهبری و انقلابی گری سردار سلیمانی شکل گرفت.

وی با اشاره به اینکه شهادت سردار سلیمانی نه‌ تنها در داخل کشور بلکه بیرون مرزها واکنش های گسترده ای داشت، اذعان داشت: مردم در پنج قاره جهان حماقت شیطان بزرگ را محکوم کردند.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی برای دشمن خطرناک تر است، اظهار داشت: خون سردار سلیمانی سبب رویش جوانانی انقلابی و غیور خواهد شد و خون این شهید ریشه استکبار را خشک می کند.

وی با اشاره به دیداری که با بسیجیان استان لرستان داشته است، افزود: تبعیت بسیجیان از رهبری و تداوم راه شهید حاج قاسم سلیمانی افرادی همچون شهید سلیمانی را می سازد.

ایام فاطمیه فرصتی برای شناخت برترین الگو است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با تسلیت ایام فاطمیه و شهادت بانوی بزرگ اسلام گفت: این ایام بهترین فرصت برای شناخت برترین الگو است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به رحلت آیت الله رسولی محلاتی اشاره کرد و بیان داشت: این شخصیت بزرگوار از ابتدا در کنار امام راحل بود و‌ نقش بی بدیلی در دفتر ایشان ایفا کرد.

امام جمعه خرم آباد خاطرنشان کرد: آیت الله رسولی محلاتی پس از رحلت امام راحل نیز به همان شیوه در کنار رهبر معظم انقلاب حضور داشتند./9451/پ210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات