۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۶۳۴۶۸۰
امام جمعه کرمان:

خارج کردن نیروهای آمریکایی از منطقه هدف اصلی ملت های مسلمان است

خارج کردن نیروهای آمریکایی از منطقه هدف اصلی ملت های مسلمان است
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با اشاره به قدرت جمهوری اسلامی در منطقه، گفت: بیرون رفتن آمریکا از منطقه زمانی حاصل می شود که همه کشورهای اسلامی باهم متحد شوند.
به گزارش خبرنگار رسا در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی امام جمعه کرمان امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی امام علی (ع) این شهر با اشاره به سخنی از حضرت علی (ع)، اظهار کرد: انجام واجبات و ترک محرمات انسان را در دنیا و آخرت به سعادت می‌رساند.

وی با اشاره به اینکه جهاد یکی از مهمترین دغدغه‌های حاج قاسم عزیز بود، افزود: جهاد برای خدا، وحدت و همراهی در دستورات الهی قرار دارد، انسان جهادگر باید از اختلاف دوری و در راه خدا هجرت کند.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه قدرتمندی مسلمانان باید به تمام جهان صادر شود، تصریح کرد: سرباز عزیز ایران اسلامی در طول دوران خدمتش هم جهادگر بود و هم برای هجرت اسلام گام‌های موثری برداشته است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به خدمات ارزشمند سردار حاج قاسم سلیمانی بعد از جنگ تحمیلی و رشادت‌هایی که در جنوب شرق کشور انجام داده است، خاطرنشان کرد: محور اولیه حاج قاسم گام برداشتن در مسیر مقاومت و مقاومت سازی در این منطقه بوده که با سربلندی این ماموریت را با ذکاوت خود پشت سر می‌گذارد و دومین راه تربیت کردن فرماندهانی در عمق جبهه مقاومت و سومین مورد گسترش دادن جبهه سطح مقاومت با جغرافیایی وسیع با رزمندگانی که یک تقکر و مبارزه با استکبار جهانی را دارند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با بیان اینکه خداوند سردار سلیمانی را در ۸ سال دفاع مقدس و ۹ سال در شرق کشور با کوله باری از تجربه آمیخته می‌کند، تاکید کرد: مبارزه کردن سردار سلیمانی با نفس خود، برگ برنده ایشان بوده است.
 
امام جمعه کرمان با اشاره به شهادت حضرت زهرا (س) و شخصیت والای ایشان، تصریح کرد: حضرت زهرا (س) از چنان مقام و جایگاهی برخوردار هستند که مادر پدر نامیده شده اند.

وی با اشاره به شهادت سردار با وفا، حسین پورجعفری که سینه اش صندوقچه راز‌هایی انقلابی بود، تصریح کرد: وفاداری بهترین و زیباترین لباس برای انسان است.
 
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با اشاره به سیلی زدن سپاه قهرمان به قلدر سرکش منطقه و نابود کردن پایگاه آمریکا در عراق، افزود: مجلس و تمام ارگان‌های نظامی و مردمی وظیفه دارند از فرامین حضرت امام خامنه‌ای تبعیت کنند./۱۳۸۰/پ210/ب1
ارسال نظرات