۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۱
کد خبر: ۶۳۴۶۴۹
حجت الاسلام والمسلمین پناهیان:

مسؤول دنیا طلب تقویت کننده مواضع دشمن علیه کشور است

مسؤول دنیا طلب تقویت کننده مواضع دشمن علیه کشور است
استاد حوزه علمیه با بیان اینکه مسؤولان دنیا طلب تقویت کننده مواضع دشمن علیه کشور هستند، گفت: دشمنان از اخلاص و ولایتمداری سردار سلیمانی هراس داشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان تولیت مدرسه علمیه دارالحکمه، پنجشنبه شب 19 دی ماه در مسجد حضرت سیدالشهدا(ع) تهران، گفت: انسان برای عبد شدن خلق شده است.

وی افزود: انسان زمانی می تواند عبد الله شود که از اطاعت ابلیس اجتناب کند؛ عبد واقعی همه اعمال و رفتارش را با اخلاص برای خداوند انجام می دهد برای همین مخلصین در همه عرصه ها تنها از خداوند یاری می طلبند و به غیر او امیدی ندارند.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان عبودیت را اخلاص دانست و ابراز کرد: انسان اگر عبد شیطان شود دیگر نمی تواند حق را از باطل تشخیص دهد، طبق صریح روایات؛ انسان اگر عبد و مطیع فرامین الهی نباشد به ناچار مجبور است خالصانه از دستورات ابلیس اطاعت کند.

استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه قلب انسان جایگاه خداوند است، اظهار داشت: اگر قلب آدمی جایگاه پروردگار نباشد مجبور می شود ابلیس را در آن جای دهد؛ شیطان به عزت و جلال خداوند قسم یاد کرده تمام انسان ها را غیر از مخلصین گمراه کند.

وی افزود: خداوند قلب مخلصین است و شیطان هرگز نمی تواند به آن قلوب نفوذ کند؛ انسان از دو حالت خارج نیست یا در زمره مخلصین است یا نسبت به ابلیس اخلاص دارد؛ سردار سلیمانی مخلص بود، او از خداوند می ترسید و دشمنان نیز از او می ترسیدند.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان با اشاره به اینکه انسان مخلص به شدت از خداوند می ترسد، اظهار داشت: بزرگ ترین دلیل ترس و اضطراب مومنان از خداوند این است که مبادا اخلاص آنان واقعی نباشد و عبد شیطان باشند.

استاد حوزه علمیه با استناد به سخنان سردار دلها، گفت: سردار سلیمانی می گفت ما با ولایت فقیه امتحان می شویم؛ انسان های مخلص مطیع محض ولی الهی هستند. مقصود از اطاعت ابلیس رکوع و سجود در برابر شیطان نیست گاهی انسان با اطاعت از یک انسان غیر الهی مطیع شیطان می شود.

وی گفت: خلقت انسان در عالم هستی به گونه ای بوده که عبد شود بنابراین انسان اگر می خواهد عبدالله باشد نباید غیر خدا را در قلبش راه دهد.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان ادامه داد: اگر نتانیاهو می گوید راه تسلیم شدن ایران هرزه کردن جوانان ایرانی است چون می خواهند با بی بندوبار کردن جوانان آنان را بنده خود کنند. مسؤولان اگر گرفتار حب مقام و ثروت شوند اقدام به تقویت مواضع دشمن کرده و منافع کشور را دو دستی تقدیم دشمنان می کنند.

استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه انسان ها قبل از ظهور غربال می شوند، گفت: موقع ظهور ما انسان بی طرف نداریم روایت است هنگام ظهور ایمان خود را تقویت کنید تا از ابتلائات هولناک آن زمان در امان بمانید.

وی افزود: در فتنه های آخر الزمان ریزش ها زیاد خواهد بود اما اگر کسی سالم و مخلص اهل بیت(ع) باشد از حوادث آن دوران نجات پیدا می کند. در آن زمان حق برای کسانی که انسان های خوبی هستند همانند خورشید روشن است./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
#انتقام سخت
Iran, Islamic Republic of
۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳
بنظرم می بایستی فرزندان و خانواده ژن خوب مسئولین مرفه بی درد ، دزد ، رانتخوار ، رشوه خوار و فاسد رو که از شانس خوب نظام بعضا دارای پاسپورت خارجی بوده ، دوتابعیتی می باشند و یا استثنائا از سربازی معاف شده یا با وثیقه از کشور خارج شده اند و یا حداقل به کوچه پس کوچه های کشورهای مستکبر غربی به بهانه تحصیل و یا بورسیه از آسمان افتاده شناخت کافی دارن ،مجهز به کمربند انتحاری کرده و روانه کاخ سفید و سایر منافع امریکا و متحدانشان در کشورهای غربی کنیم. تا بدین ترتیب دین خود، ،برادران پدران و پدر خانومشان را به کشور ادا نمایند.
0
0