۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۸
کد خبر: ۶۳۴۶۵۰
مدیر مدرسه علمیه ام ابیها:

سردار سلیمانی دانش آموخته دانشگاه انسان سازی اسلام و ولایت بود

سردار سلیمانی دانش آموخته دانشگاه انسان سازی اسلام و ولایت بود
موسوی با بیان اینکه آمریکا با ترور سردار سلیمانی اسرائیل را در سراشیبی نابودی قرار داد، گفت: سردار سلیمانی دانش آموخته دانشگاه انسان سازی اسلام و ولایت بود.

سرکار خانم فاضله، سیده فاطمه موسوی مدیر مدرسه علمیه ام ابیها(س) تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، اخلاص و ولایتمداری را مهمترین ویژگی سردار سلیمانی برشمرد و گفت: سردار دلها حاج قاسم سلیمانی با همین اخلاص ذوب در ولایت شد و خود را سرباز ولی امر زمان دانست.

وی افزود: سردار سلیمانی هر تقید و عنوان دنیایی را از خود دور ساخت و سردار بودن، سپهبد بودن و امیر بودن برایش معنا و مفهومی نداشت.

موسوی با محکوم کردن اقدام وحشیانه و احمقانه رییس جمهور آمریکا در به شهادت رساندن سردار جهان اسلام، ابراز کرد: شهادت سردار مقاومت حاج قاسم سلیمانی دل هر آزاده خواهی را به جوش آورد؛ مردان خدا به خاطر رابطه خالصانه ای که با خداوند دارند با همان اخلاص جهان را به تکاپو می اندازند شهادت سردار سلیمانی دنیا را تکان داد و اندوهگین ساخت.

مدیر مدرسه علمیه ام ابیها(س) بیان داشت: آمریکا فکر می کند عزیزی را از جهان اسلام گرفت او نمی داند با این اقدام خبیثانه سردار سلیمانی را آزاد کرد و باعث شد خون این شهید والامقام به جوش بیاید و دشمن را در سراشیبی نابودی قرار خواهد داد.

وی با تاکید بر اینکه شهید سردار سلیمانی در راه خدا از هیچ کس و هیچ چیزی پروا نداشت، عنوان کرد: امروز شاهد رویش میلیون ها سردار سلیمانی در ایران و اقصی نقاط جهان هستیم دشمن با این کار نابودی اسرائیل و ان‌شاءالله ظهور امام زمان(عج) را فراهم کرد.

موسوی با قدردانی از اقدام انقلابی سپاه در هدف قرار دادن پایگاه نظامی عین الاسد، ابراز کرد: آمریکا باید بداند این اولین سیلی است و انتقام سخت به فرموده رهبر انقلاب اخراج او از منطقه خواهد بود.

مدیر مدرسه علمیه ام ابیها(س) با اشاره به اینکه دانشگاه انسان سازی اسلام و ولایت شخصیتی مثل سردار سلیمانی تربیت می کند، اظهار داشت: سردار سلیمانی زیبا زندگی کرد و خداوند نیز زیبا مردن را به او نصیب کرد./813/ت302/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات