۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۶:۵۷
کد خبر: ۶۳۴۶۵۱
آیت الله خاتمی:

روز دشمن با موشک‌های ایرانی به شام سیاه تبدیل شد

روز دشمن با موشک‌های ایرانی به شام سیاه تبدیل شد
آیت الله خاتمی با تأکید براین که آنچه که موجب عقب راندن دشمن می‌شود مذاکره نیست بلکه مقاومت است، گفت: روز دشمن با موشک‌های ایرانی به شام سیاه تبدیل شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله سید احمد خاتمی، عضو مجلس خبرگان رهبری پنج شنبه شب در مراسمی که به مناسبت ایام فاطمیه و همچنین بزرگداشت سردار سپهبد سلیمانی در مصلی رامسر برگزار شد با اشاره به این که حاج قاسم سلیمانی خاورمیانه‌ای جدید با محور مقاومت تشکیل داد، گفت: این فرمانده جبهه مقاومت با مجاهدت‌ها و رشادت‌های خود، سیاست‌های آمریکا را در خاورمیانه به بن بست کشاند.
 
وی در ادامه سخنان خود به حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع پیکر سپهبد سلیمانی اشاره کرد و افزود: این جمعیت میلیونی پس از ارتحال امام خمینی (ره) بی سابقه بود.
 
آیت الله خاتمی با اشاره به این که در مراسم تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی همه اقشار با هر نوع تفکر و ایده‌ای حضور داشتند، بیان داشت: این حضور بی نظیر پیام‌های روشنی برای دنیا داشت.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که حاج قاسم سلیمانی نقش بسیاری محوری و کلیدی در مبارزه و نابودی داعش بر عهده داشت، گفت: اگر تلاش‌ها و مجاهدت‌های این سردار رشید اسلام نبود امروز باید با داعش در خیابان‌های شهر‌های خود می‌جنگیدیم.
 
وی با اشاره به این که حضور بی نظیر مردم در تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی حاوی پیام‌های مشخصی است که باید به آن بیشتر توجه شود، افزود: یکی از شاخصه‌های این شهید عزیز که مقام معظم رهبری نیز بر آن تأکید فرمودند اخلاص سپهبد سلیمانی بود.
 
آیت الله خاتمی با بیان این که این اخلاص سپهبد سلیمانی نتیجه پیوند با خداوند متعال است، بیان داشت: این که سردار سپهبد سلیمانی وصیت می‌کند بر روی سنگ قبرش از نوشتن عناوین پرهیز شود و تنها کلمه سرباز ذکر شود از اوج اخلاص این فرزند رشید اسلام است.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که خون پاک شهید سلیمانی عشق به شهادت را در این کشور احیاء کرد، افزود: اگر فرهنگ ایثار و شهادت در این کشور زنده و پویا باشد به طور حتم عامل پیروزی‌های بزرگی خواهد بود.
 
امام جمعه موقت تهران با بیان این که فرهنگ شهادت دشمنان ملت بزرگ ایران چهل سال پشت مرز‌ها نگه داشته است، بیان داشت: این شهید بزرگوار فرهنگ شهادت را در این کشور دوباره زنده کرد.
 
آیت الله خاتمی، سپهبد شهید سلیمانی را عاشق ولایت و رهبری دانست و گفت: مردم نیز عشق مقام معظم رهبری به این سرباز رشید اسلام را به خوبی مشاهده کردند و نمونه این علاقه را می‌توان در نماز مقام معظم رهبری بر پیکر پاک شهید سلیمانی مشاهده کرد.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری، تشییع پیکر پاک شهید سلیمانی را بیعت مجدد مردم با نظام و انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: این حضور بی نظیر که به برکت خون پاک شهید سلیمانی شکل گرفت موجب تقویت فرهنگ ولایت مداری در کشور شد.
 
وی در ادامه سخنان خود به اقدام ارزشمند سپاه در موشک باران مواضع تروریست‌های آمریکایی اشاره کرد و گفت: همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند این اقدام سپاه سیلی محکمی به دشمن بود.
 
آیت الله خاتمی با تأکید براین که آنچه که موجب عقب راندن دشمن می‌شود مذاکره نیست بلکه موشک است، خاطرنشان کرد: علیرغم ادعا‌های ترامپ، پس از حملات موفق موشکی سپاه پاسداران آمریکایی‌ها هیچ اقدامی انجام ندادند و روز دشمن با موشک‌های ایرانی به شام سیاه تبدیل شد./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹
حاج اسماعیل قاآنی چه مظلوم در سکوت نشسته ایی فرمانده بزرگ بی شک کسی که تائید شده ازسوی مقام معظم رهبری و شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی است لیاقت و شجاعت این مقام را دارد بتاز ای مرد همچون شیر بر دل دشمن همراه شما در میدان نبرد دعاهای یک امت است .حیف ما قدر آنچه داریم را تازمانی که هستند نمیدانیم خدای علی ( ع) در میدانهای سخت پشت و پناهتان باشد فرمانده عزیز ....را ه سردارت را با قدرت ادامه بده.یا علی
2
0
نمحمد مهدی اسلامی (نام مستعار)
Iran, Islamic Republic of
۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۵
بسوگ عزیزان که دادیم ز دست . قلوب پر از مهر ملت شکست . بداند
بداند ولی دشمن پست و رذل . اگر چه بظاهر بماتم نشست . از این حقه بازی نکرد هیچ سود . فقط نفرتش در دل ما فزود . محال است یک ملت باصفا . نباشد بعهد خودش با وفا تو کز عهد و ایمان نداری خبر . دهان بسته و از سپه نام مبر . ئدیدی چگونه بخفت کشاند . ابر مفسدی را بجایش نشاند؟ اذاق العدو صواریخنا . اضاء الظلام تواریخنا . پس ای نا جوانمرد بر گشته بخت . مکن کار خود زار و بیهوده سخت . با سلام و درد بر شما خواننده ی عزیز.
1
0