۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۵
کد خبر: ۷۶۰۲۸۹

برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری ایران در ۲۱ ایالت آمریکا

برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری ایران در ۲۱ ایالت آمریکا
رئیس دفتر حفاظت از منافع جمهوری اسلامی ایران از برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری ایران در ۲۱ ایالت آمریکا خبر داد.

رئیس دفتر حفاظت از منافع جمهوری اسلامی ایران در واشنگتن با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری ایران در ۲۱ ایالت آمریکا اعلام کرد: در این ۲۱ ایالت، در مجموع ۲۹ صندوق رای گیری دایر خواهد شد.

وی افزود: ایالت‌های آریزونا، کالیفرنیا، واشنگتن دی سی (پایتخت آمریکا)، فلوریدا، جورجیا، ایلینویز، مریلند، میشیگان، مینه سوتا، میسوری، نبراسکا، نیوجرسی، نیویورک، کارولینای شمالی، اوهایو، اوکلاهما، اورگان، تگزاس، ویرجینیا، واشنگتن استیت و ویسکانسین، ۲۱ ایالتی هستند که شعبه‌های اخذ رای در آنها تدارک دیده شده و میزبان هموطنان ایرانی مقیم آمریکا هستند.

رئیس دفتر حفاظت از منافع جمهوری اسلامی ایران در واشنگتن همچنین گفت: در همه این ایالت‌ها بر اساس ساعت محلی، رای گیری از ساعت ۸ صبح برگزار خواهد شد و در صورت نیاز اخذ رای تمدید خواهد شد.

وی از هموطنان ایرانی مقیم آمریکا و کانادا خواست که آخرین اطلاعیه انتخاباتی و نیز اطلاعات مربوط به محل‌های برگزاری انتخابات را مستقیم از پایگاه اینترنتی دفتر حفاظت از منافع جمهوری اسلامی ایران در واشنگتن به نشانی WWW.DAFTAR.ORG مشاهده و پیگیری کنند.

مهرآبادی گفت: همکاران ما در واشنگتن دی سی و نیویورک تلاش مضاعف کردند تا در قالب یک طرح پیشنهادی، انتخابات در آمریکا و کانادا را از طریق پست و سیستم الکترونیکی انجام دهند، اما به علت خلا قانونی و کوتاه بودن زمان برای طی شدن روند اصلاح قانون مربوط، متاسفانه این کار ممکن نشد.

رئیس دفتر حفاظت از منافع جمهوری اسلامی ایران در واشنگتن همچنین افزود: وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران از طریق سفارت سوئیس در کانادا به عنوان حافظ منافع ایران تلاش کرد که در کانادا نیز انتخابات برگزار شود، اما متاسفانه این تلاش به نتیجه مثبتی نرسید.

ارسال نظرات