۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۷۶۰۳۷۸

پیام فرمانده سپاه امام علی ابن ابی طالب برای دعوت به انتخابات

پیام فرمانده سپاه امام علی ابن ابی طالب برای دعوت به انتخابات
فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم در پیامی از مردم برای شرکت حداکثری در انتخابات دعوت به عمل آورد.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار محمدرضا موحد، فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم در پیامی از مردم برای شرکت حداکثری در انتخابات دعوت به عمل آورد.

متن این پیام بدین شرح است:

مقام معظم رهبری(مدظله العالی) انتخابات به عنوان یکی از ارکان مهم نظام جمهوری اسلامی و نماد مردم سالاری دینی است که ملت شریف ایران در  طول حیات پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ، برای ایفای نقش در اداره امور کشور بارها آن را تجربه کرده و ضمن ادای تکلیف شرعی و قانونی خود، از این حق مهم در تعیین سرنوشت خود بهره برده است.

اکنون که با شهادت مظلومانه شهید خدمت آیت الله رئیسی؛ رئیس جمهور محبوب، خدوم، جهادی و ولایتمدار، بار دیگر صحنه آزمون انتخابات ریاست جمهوری رقم خورده است، ملت بزرگ ایران در معرض امتحانی مهم قرار گرفته و باید برای تعیین سرنوشت ۴سال آینده کشور، گام مهمی بردارد.

اینجانب ضمن قدردانی از حضور گسترده و کم نظیر و هوشمندانه مردم گرانقدر استان قم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در اسفند ماه سال گذشته،از مردم عزیز و شریف استان قم ، اقشار و اصناف مختلف ،به ویژه جوانان عزیز رای اولی دعوت می نمایم با حضور حداکثری خود در انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری، ضمن لبیک به فرمان مقام عظمای ولایت امام خامنه ای عزیز، نصاب جدیدی از حضور را در کشور رقم زده و همچنین با یاد شهدای عزیز خدمت، با انتخاب فرد اصلح، به ادامه مسیر شهید رئیسی تداوم بخشند.

بی شک، حضور پر شور ما در این انتخابات و همچنین انتخاب رییس جمهور شایسته و اصلح، دشمنان این مرز و بوم را نا امید و راه رسیدن به قله سعادت و موفقیت را سرعت خواهد بخشید.ان شاءالله

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب علیه السلام سرتیپ دوم پاسدار محمد رضا موحد

ارسال نظرات