۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۷۶۰۴۰۰
بیاینه سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون؛

باید به شخصی رأی داد که ریل گذاری شهید رئیسی را ادامه دهد

باید به شخصی رأی داد که ریل گذاری شهید رئیسی را ادامه دهد
سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور ضمن گرامیداشت یاد شهدای خدمت از آحاد ملت شریف ایران خواست در انتخابات شرکت کنند.
به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور در بیانیه ای از همه آحاد جامعه خواست که در انتخابات شرکت کنند.
 
متن بیانیه به شرح ذیل است: 
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
… وَأَوْفُوا بِالْعَهْدِ إِنَّ الْعَهْدَ كَانَ مَسْئُولًا
 
و به پيمان خود وفا كنيد زيرا كه از پيمان پرسش خواهد شد. الإسراء/۳۴
 
همواره مسأله انتخابات در ایران  اسلامی برای جهانیان از اهمیتی ویژه برخوردار بوده است و پس از شهادت جانسوز رئیس جمهور مغتنم، شهید دکتر رئیسی و سیر تحولات عالم به محوریت جبهه مقاومت، این اهمیت دوچندان شده است و مستضعف و مستکبر در عالم چشم به صحنه انتخابات ریاست جمهوری ایران اسلامی دوخته اند؛ چرا که انتخابات اگر با مشارکت حداکثری وبه انتخاب فردی شایسته بینجامد، نه تنها اثری شگرف در پیشرفت و آبادانی کشور خواهد داشت بلکه معادلات دنیا را تغییر خواهد داد.
 
در این میدان علما و فضلا و طلاب و روحانیون که به عنوان امناء امت و مبلغان دین، رسالت هدایت امت را بر عهده دارند، باری سنگین تر بر عهده خواهند داشت و باید ورودی پررنگ و پر شور در انتخابات داشته باشند و با تبیین نگاه امام جامعه زمینه سازی برای مشارکت حداکثری و بیان ویژگی های  اصلح، بستر انتخابی شایسته را فراهم آوردند.
 
انتخابات هر کجای عالم مظهر اقتدار و وفاق ملی است و مبین انسجام درونی و فریادگر اقتدار بیرونی هر کشور است و نمایش این انسجام و اقتدار برای ایران عزیز که چشمان دوست و دشمن به آن خیره است، از اهم واجبات به شمار می رود.
 
ملت بزرگ و فهیم ایران اسلامی می دانند، تلاش های شبانه روزی دولت شهید رئیسی، تلاش هایی بی شائبه و جهادی برای رفع مشکلات بجا مانده از گذشته و التیام داغ های تکیه بر غرب بود؛ از این رو در این دوره نیز با حضور حداکثری باید به شخصیتی رأی دهیم که ریل گذاری شهید رئیسی را برای نجات کشور از مشکلات و گسترانیدن خدمات به آحاد ملت را پذیرفته باشد.
 
سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و همه شهیدان به ویژه شهدای خدمت و رئیس جمهور شهید، آحاد ملت شریف ایران و میراث داران این امانت گرانبها را برای ساختن ایرانی قوی و سربلند به خلق حماسه ای  پرشور و ماندگار و سرودن تصنیفی هم‌آهنگ در لبیک گفتن به امام امت خامنه ای عزیز مدظله العالی برای شرکت در انتخابات و رقم زدن تصویری زیبا برای آینده خود، دعوت می کند و  تاکید می نماید شرکت در انتخابات و انتخاب اصلح  تضمین کننده اقتدار ایران اسلامی و زمینه ساز فتح قله های پیشرفت خواهد بود.
 
سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور
هفتم تیرماه 1403
ارسال نظرات