۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۴
کد خبر: ۷۲۷۸۰۶

دعوت آیت الله کعبی از طلاب برای شرکت پرشور در انتخابات مجمع نمایندگان

دعوت آیت الله کعبی از طلاب برای شرکت پرشور در انتخابات مجمع نمایندگان
نماینده مجلس خبرگان رهبری از همه اساتید و طلاب استان ها و شهرستان های مقیم در قم برای شرکت در انتخابات مجمع نمایندگان طلاب دعوت کرد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، آیت الله عباس کعبی نماینده مجلس خبرگان رهبری از همه اساتید و فضلا و طلاب استان ها و شهرستان های مقیم در قم و نیز هم استانی های خوزستانی مقیم قم برای شرکت در انتخابات مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم دعوت کرد.

متن دعوت نامه آیت الله کعبی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مشارکت در انتخابات مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، ساز و کار مناسب و نهادمند و موثر برای ایجاد نظم و شبکه سازی و تقویت ارتباطات و کادر سازی و خدمت رسانی و حل مشکلات طلاب و تحقق جهاد تبیین و گفتمان سازی و تلاش برای تحقق رسالت ها اهداف و ماموریت حوزه های علمیه است.

از همه اساتید و فضلا و طلاب استانها و شهرستانهای مقیم در قم و نیز هم استانی های عزیز خوزستانی مقیم قم دعوت می شود با اهتمام ویژه در انتخابات مجمع نمایندگان طلاب و فضلاء حوزه علميه قم در روز چهارشنبه ۲۸/ ۱۰ / ۱۴۰۱ در مدرسه مبارک فیضیه و پنجشنبه ۲۹/ ۱۰/ ۱۴۰۱ پردیسان شرکت نمایند.

این مجمع یادگار امام راحل قدس سره است و فعال سازی آن در ساماندهی حوزه انقلابی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای دام ظله و سایر مراجع بزرگوار تقلید دام ظلهم العالی و جامعه مدرسین حوزه علمیه و اساتید و بزرگان حوزه است.

بنده نیز ان شاء الله فردا صبح در فيضيه در انتخاب نمایندگان فاضل و با تقوی و انقلابی و امین و با احساس مسئولیت در خدمت به طلاب عزیز شرکت می کنم و به سهم خود در جهت تقویت مجمع و نمایندگان منتخب و نیز وحدت و همدلی و برادری و خدمت رسانی و هم افزایی و هم اندیشی میان طلاب و فضلاء و اساتید و بزرگان و مراجع معظم تلاش خواهم نمود.

ارسال نظرات