۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۱
کد خبر: ۷۶۰۴۱۴

پایه‌گذاری تلویزیون اینترنتی راهیان نور غرب و شمال غرب

پایه‌گذاری تلویزیون اینترنتی راهیان نور غرب و شمال غرب
دبیر ستاد مرکزی راهیان نور خبر داد: مدنظر است تلویزیون اینترنتی راهیان نور در راهیان نور غرب و شمال غرب پایه‌گذاری شود.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، نشست قرارگاه رسانه‌ای ستاد مرکزی راهیان نور کشور امروز با حضور روح‌الله محمدحسین‌زاده دبیر این ستاد، جواد رمضان‌نژاد رئیس بسیج صدا و سیما و جمعی از مدیران و معاونان این ستاد در سالن همایش‌های ستاد مرکزی راهیان نور کشور برگزار شد.

در این نشست محمدحسین‌زاده ضمن قدردانی از همکاری‌ها و هم‌افزایی‌های سازمان صداوسیما جهت پوشش مراسم‌ها و یادواره‌ها راهیان نور در جنوب، شمال و شمالغرب کشور بر ضرورت فعالیت گسترده رسانه‌ای اعم از فیلم و تصویر و خبر جهت پوشش راهیان نور و ارتقاء کیفی این رویداد فرهنگی تأکید کرد.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور خاطر نشان کرد: در حوزه رسانه بالاترین مرجع تصمیم‌گیری در راهیان نور قرارگاه رسانه‌ای راهیان نور بوده و هر مصوبه‌ای که این قرارگاه داشته باشد برای تمامی اجزای راهیان نور واجب‌الاجرا است.

وی افزود: در راهیان نور جنوب سال گذشته بیش از ۳۰۰ خادم رسانه‌ای بصورت مستمر فعالیت تخصصی داشتند.

محمدحسین‌زاده در بخش دیگری از صحبت‌هایش عنوان کرد: مدنظر است تلویزیون اینترنتی راهیان نور در راهیان نور غرب و شمال غرب پایه‌گذاری شود.

در ادامه رئیس بسیج رسانه ملی درباره حمایت صدا و سیما از راهیان نور گفت: بیشترین حمایت و پای کار آمدن سازمان صدا و سیما در فعالیت‌های فرهنگی در حوزه راهیان نور انجام می‌شود و صدا و سیما و بسیج رسانه ملی با تمام ظرفیت‌های خود پای کار این عملیات فرهنگی بزرگ می‌آیند.

ارسال نظرات