۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۶
کد خبر: ۷۶۰۴۶۳

حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای از ساعت های آغازین

حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای از ساعت های آغازین
همزمان با آغاز انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار کشورمان در اقصی نقاط کشور از نخستین ساعات رسمی اخذ رأی در شعب منتخب حضور پیدا کرده و رأی خود را به صندوق‌ها انداختند.

نظام جمهوری اسلامی ایران، نظام بی بدیلی است و جمهوریت نظام با حضور مردم در پای صندوق‌های رأی است و عرصه انتخابات از مقدمات مردم‌سالاری دینی در نظام ایران اسلامی است.

حق مردم است که سرنوشت خود را تعیین و خود را در سرنوشت کشور سهیم بدانند. انتخابات ریاست جمهوری یکی از مهمترین انتخابات کشور ایران اسلامی است که از امروز این واقعه مهم بدون یک ثانیه تاخیر از ساعت هشت صبح شروع شده است.

گزارشات میدانی خبرنگاران خبرگزاری رسا، حکایت از حضور گسترده مردم در پای صندق های رای در شعب منتخب دارد.

مردم ایران از ساعت های اولیه شروع انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در محل اخذ رای در اقصی نقاط کشور حضور باشکوه و قابل توجهی پیدا کردند که مشارکت و حضور گسترده آحاد مردم در ساعات اولیه برگزاری انتخابات، نشانگر وقت شناسی و احساس مسئولیت آنها نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای از ساعت های آغازین

حضور مشتاقانه از ساعت‌های اولیه برای لبیک گفتن به ندای رهبر فرزانه انقلاب است و مردم ایران آمده اند تا خلق حماسه‌ای دیگر در تاریخ باشکوه ایران اسلامی رقم بزنند.

بسیاری از خانواده‌های ایرانی به صورت دسته جمعی در پای صندق حضور پیدا کرده‌اند تا اقتدار و عزت ایران اسلامی را با تک تک آراء خود به ارزش‌های نظام به نمایش گذارند. از هر سن و جنسیتی در این صفوف حضور دارند؛ از حضور افراد جوان، پیر، زن و مردم و افرادی که دارای معلولیت هستند و سالمندان تا کسانی که سال‌های سال تجربه حضور در انتخابات را داشته‌اند.

در طول بیش از چهار دهه از انقلاب اسلامی، مردم ایران به خوبی به این مسئله پی برده اند که با حضور پررنگ خود در عرصه های سیاسی، همچون انتخابات با خلق حماسه ای پرشور، دشمنان را ناکام و ناامید کرده و نقشه شوم آنان را نقش برآب می کنند.

ارسال نظرات