۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۷۶۰۵۲۰
حجت الاسلام والمسلمین دژکام مطرح کرد؛

حضور گسترده مردم در انتخابات همراه با همدلی و اتحاد دینی

حضور گسترده مردم در انتخابات همراه با همدلی و اتحاد دینی
نماینده ولی فقیه در فارس گفت: هرچند ممکن است سلائق مختلف باشد و هرکسی به کاندید مورد نظر خود رای بدهد اما مردم با هم همدلی و اتحاد در انتخابات حضور پیدا می کنند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس در خطبه های نماز جمعه امروز شیراز گفت: امروز رویداد با اهمیت انتخابات را در کشور شاهد هستیم اما به برکت فرهنگی دینی ما این انتخابات با آرامش در سراسر نقاط کشور در حال برگزاری می باشد.
 
وی افزود : دلیل آرامش در انتخابات این است که همه آحاد مردم باهم یک دل هستند هرچند ممکن است سلائق مختلف باشد و هرکسی به کاندید مورد نظر خود رای بدهد اما مردم با هم همدلی و اتحاد دارند.
 
حجت الاسلام والمسلمین دژکام با تاکید بر اجرای همه فصل های برنامه هفتم توسعه اظهار داشت: امیدواریم با انتخاب رئیس جمهوری که برای این صحنه آمادگی داشته باشد، به اهداف خود برسیم.
 
وی یادآور شد: اگر می‌خواهیم کاری کنیم، باید برای آن برنامه داشته باشیم و اگر می‌خواهیم بگوییم این دولت موفق بود یا نبود نیاز به شاخص داریم و طبق آن شاخص و برنامه‌های اجرا شده موفقیت دولت مشخص می‌شود.
ارسال نظرات