۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۷۶۰۶۱۶
آیت الله کعبی در پیامی:

آقای جلیلی می‌تواند سرمایه‌ اجتماعی انقلاب اسلامی را حفظ و تقویت کند

آقای جلیلی می‌تواند سرمایه‌ اجتماعی انقلاب اسلامی را حفظ و تقویت کند
آیت الله کعبی ضمن تقدیر از تلاش‌های ارزشمند آقای قالیباف در ایجاد همدلی در جبهه انقلاب تصریح کرد: آقای جلیلی می‌تواند نیاز‌ها و مطالبات اقشار مختلف ملت ایران را برآورده و سرمایه‌ اجتماعی انقلاب اسلامی را حفظ و تقویت کند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله عباس کعبی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور پیامی ضمن تقدیر از تلاش‌های ارزشمند آقای محمدباقر قالیباف در ایجاد همدلی در جبهه انقلاب، تصریح کرد: آقای جلیلی، می‌تواند نیازها و مطالبات اقشار مختلف ملت ایران را برآورده و سرمایه‌ اجتماعی انقلاب اسلامی را حفظ و تقویت کند.

متن کامل این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا اصْبِرُوا وَصَابِرُوا وَرَابِطُوا وَاتَّقُوا اللَّهَ لَعَلَّكُمْ تُفْلِحُونَ (سوره آل عمران: ۲۰۰)

با سلام و صلوات بر روح مطهر امام راحل (قدس سره) و شهدای والامقام اسلام و شهدای پرواز اردیبهشت، به ویژه شهید خدمت به جمهور آیت الله رئیسی (اعلی الله مقامه)، و با تشکر از حضور ارزشمند مردم انقلابی در مرحله اول انتخابات، اکنون در آستانه دور دوم این انتخابات سرنوشت‌ساز قرار داریم.

آقای دکتر سعید جلیلی، با سابقه‌ای درخشان در مدیریت و دیپلماسی و اشراف بر مسائل کشور، دارای راه‌حل‌هایی برای بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و جهش به سمت ایرانی قوی و حکمرانی مردمی برای تحقق پیشرفت و عدالت، می‌تواند نیازها و مطالبات اقشار مختلف ملت ایران را برآورده و سرمایه‌ی اجتماعی انقلاب اسلامی را حفظ و تقویت کند.

از برادر مجاهد، سخت‌کوش و فداکار جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف (دام توفیقه) و همراهان ایشان به صمیمانه سپاسگزاری می‌کنم. با تشکر از ایشان برای ایجاد همدلی در جبهه انقلاب و حمایت از آقای دکتر جلیلی (دام توفیقه) در دور دوم انتخابات، تاکید می‌کنم که اتحاد در جبهه انقلاب اسلامی اهمیت زیادی دارد و نباید به عقب بازگردیم، بلکه باید با حرکت شتابان به سوی آینده‌ای روشن پیش برویم.

با تاکید بر حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای و حمایت قاطع از آقای دکتر جلیلی (دام توفیقه)، از تمامی هم‌وطنان عزیز دعوت می‌کنم تا با مشارکت گسترده، حماسه‌ای تاریخی رقم بزنند و آینده‌ای پر از امید را برای ایران عزیز تضمین نمایند. هر گونه نزاع داخلی در جبهه انقلاب اسلامی پذیرفته نیست و باید با وحدت و همدلی به سوی آینده‌ای بهتر گام برداریم.

والله ولي التوفیق 

۱۴۰۳/۰۴/۰۹

عباس کعبی

ارسال نظرات