۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۷۶۰۷۱۶
آیت الله رجبی در گفت‌وگو با رسا:

با انتخاب دکتر جلیلی ادامه دهنده راه شهید رئیسی باشیم

با انتخاب دکتر جلیلی ادامه دهنده راه شهید رئیسی باشیم
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه ضمن دعوت از مردم برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: در کنار شهید رئیسی مشاور امینی حضور داشت که چنین شخصیتی غنیمت برای کشور و صیانت از انقلاب است.

آیت الله محمود رجبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، بر ضرورت حضور حداکثری در انتخابات پیش رو تاکید کرد و گفت: نیروهای انقلاب باید هر چه در توان دارند برای حضور حداکثری و دعوت از ملت بکارگیرند چرا که مشارکت قوی به اقتدار و امنیت نظام کمک می کند و از سوی دیگر باید چنان تببین کرد که نامزد اصلحی بر سر کار بیاید که هدفش خدمت به مردم و انقلاب باشد.

وی ضمن حمایت از دکتر سعید جلیلی ابراز کرد: در کنار شهید رئیسی مشاور امینی حضور داشتند که طرح هایی را در راستای پیشرفت کشور و فروش بیشتر نفت به ایشان پیشنهاد کردند و چنین شخصیتی غنیمت برای کشور و صیانت از انقلاب است.

آیت الله رجبی ادامه داد: برای برنگشتن به دوران فساد اجتماعی، همان دورانی که فرهنگ دینی مورد هجمه بی امان قرار گرفته بود و دوران بی کفایتی در عرصه وزارت خارجه؛ همان عصری که برجام آن خسارت محض را بر کشور تحمیل کردند و توان کشور و دولت را صرف چنین خسارت محضی کردند، باید به ادامه راه شهید رئیسی با انتخاب آقای سعید جلیلی رای داد و اگر امر دیگری رخ بدهد این مسیر پیشرفت با کندی مواجه خواهد شد.

وی تصریح کرد: در انتخابات دور دوم ریاست جمهوری به عنوان وظیفه دینی و انقلابی هم حضور پیدا کنیم و هم هدایت و روشنگری و تبیین در این موضع داشته باشیم، ملت ایران اگر حقیقت را متوجه شوند پشتیبان حقیقت هستند و هرکجا حقیقت را بشنوند به آن عمل می کنند همچنانکه در تشییع شهدای خدمت نشان دادند.

ارسال نظرات