۰۳ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۷۶۰۷۹
مدیر روابط عمومی حوزه علمیه بناب:

طرح توسعه حوزه علمیه بناب ادامه دارد

خبرگزاری رسا ـ مدیر روابط عمومی حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج) بناب گفت: ساختمان مسکونی اساتید حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج) بناب تا چند ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.
حوزه علميه بناب حوزه علميه بناب


حجت الاسلام رضا باقری بنابی، مدیر روابط عمومی حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج) بناب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز از تسریع در روند طرح توسعه این مرکز بزرگ علوم اسلامی خبر داد و گفت: هم اکنون ساختمان مسکونی اساتید حوزه علمیه بناب در حال احداث است.

وی خاطر نشان کرد: ساختمان اساتید با 18 واحد مسکونی با زیربنای 4 هزار مترمربع برای رفاه حال مدرسان این مرکز علوم اسلامی که از نقاط مختلف کشور عازم شهر بناب هستند، ظرف هفت ماه آینده تکمیل می شود.

حجت الاسلام باقری با بیان اینکه حوزه علمیه بناب یکی از بزرگترین مراکز آموزش ععلوم اسلامی در جهان اسلام است، گفت: این مرکز با 240 حجره، مجهز به مخابرات، مسجد، آشپزخانه، کتابخانه، سایت رایانه ای، مجتمع اداری، 36 مدرس، ساختمان اساتید، باغ میوه و زمین کشاورزی، سردخانه و نانوایی با زیربنایی بالغ بر 10 هکتار همه ساله میزبان خیل دوستداران تحصیل در علوم اسلامی از سراسر نقاط جهان اسلام است.

مدیر روابط عمومی حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج) بناب در ادامه از آغاز ثبت نام این مرکز علوم اسلامی خبر داد و گفت: این حوزه علمیه ظرفیت پذیرش بیش از 100 طلبه را در سال تحصیلی آینده دارد.

وی تصریح کرد: کیفیت دروس ارایه شده از سوی این حوزه علمیه در سطح بسیار مطلوبی قرار دارد، از این رو بسیاری از طلاب فارغ التحصیل این مرکز از نخبگان حوزوی و از تاثیرگذاران فرهنگی کشور به شمار می روند./935/پ202/ص

ارسال نظرات