۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۹
کد خبر: ۷۶۰۸۱۵
سیاه‌پوش:

با قدرت نامزد اصلح را به همه معرفی کنیم

با قدرت نامزد اصلح را به همه معرفی کنیم
عضو هیأت علمی دانشگاه معارف با تأکید بر رعایت اخلاق در کنشگری های انتخاباتی، تلاش های مردمی صورت گرفته جهت معرفی نامزد اصلح را مثبت ارزیابی کرد و از لزوم تقویت آن سخن گفت.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، دکتر امیر سیاه پوش عضو هیأت علمی دانشگاه معارف در نشست «بررسی بایسته‌های جبهه انقلاب در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری» که با حضور اساتید و کارشناسان طیف های مختلف حوزوی و دانشگاهی و فعالان انتخاباتی عصر دوشنبه در خبرگزاری رسا برگزار شد بیان داشت: دکتر سعید جلیلی و دکتر قالیباف هر دو از سرمایه های انقلاب هستند و خط تخریب علیه این دو در پیش از انتخابات اشتباه بود و ادامه آن نیز اشتباه است.

وی در ادامه مشارکت را بالای 50درصد پیش بینی کرد و با بیان اینکه مردم استان سیستان و بلوچستان مردم اهل تشکری هستند، بیان داشت: فعالیت های شهید رئیسی در این استان بسیار فراوان بوده و کاهش مشارکت باید بررسی شود. بخش مهمی از رأی به آقای پزشکیان رأی قومیتی است که می توانست با تأیید نیکزاد این فضا را شکست. برخی از این تمایل قومیتی طبیعی است و لازم است با کنشگری میدانی نیروهای انقلاب آراء مردم بالاتر برود.

سیاه پوش با بیان اینکه انقلاب اسلامی برای ارزش ها بوده است، تصریح کرد: یکی از مزایای جبهه انقلاب تولید محتوای بسیار فراوان برای آقای جلیلی است که تولیدات متقن، قوی و طنازانه ای در حال انجام است و باید این پیام ها به اهلش برسد. گروه های خود را تقویت کنیم و باید سراغ همزبان ها و همشهری ها برویم؛ تکلیف مشارکت از سوی امامین انقلاب مانند تکلیف به نماز و روزه است. مؤمنینی که به این مسیر معتقد هستند باید بیشتر تلاش کنند.

ارسال نظرات