۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۵
کد خبر: ۷۶۰۸۲۱

برگزاری کارگاه‌های توانمندسازی دانشی و مهارتی ویژه ماه محرم

برگزاری کارگاه‌های توانمندسازی دانشی و مهارتی ویژه ماه محرم
دوره‌ها و کارگاه‌های توانمندسازی دانشی و مهارتی ویژه ماه محرم‌الحرام، به صورت مجازی(آفلاین) از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان(مدیریت تبلیغ) برگزار می‌شود.

معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان و دفتر تبلیغات اسلامی خراسان، در آستانه فرا رسیدن ماه محرم الحرام دوره‌ها و کارگاه‌های توانمندسازی دانشی و مهارتی را ویژه طلاب و مبلغان خواهر و برادر سراسر کشور به صورت مجازی(آفلاین) برگزار می‌کند.

دین فطری ویژه نوجوانان، شیوه شناسی جذب و اقناع مخاطب، روش برداشت محتوای تبلیغی از قرآن، تبلیغ چهره به چهره، روش سخنرانی دینی، فن رثاء مقتل شناسی و اصول و فنون روضه خوانی، روش شناسی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با رویکرد قرآنی، معیار شناسی خانواده قرآنی، مهارت شناسی حل تعارض همسران، اخلاق حرفه‌ای تبلیغ دین و تکنیک‌ها و مهارت‌های جهاد تبیین از سرفصل‌های این دوره‌ها می‌باشد.

همچنین اعطای گواهی آموزشی معتبر، بهره‌مندی از اساتید متخصص و اولویت در اعزام‌های عمومی و تخصصی از امتیازات این دوره اعلام شده است.

متقاضیان تا ۲۱ تیرماه فرصت دارند جهت ثبت‌نام به سامانه آموزشی (lms۲) به نشانی https://tabliqkh.lms۲.hozehkh.com/products/?categories=۱۵۳۵ پورتال طلاب، سایر، لینک‌های مفید، سامانه آموزش مجازی مبلغان) مراجعه نمایند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۵۱۳۲۰۰۸۴۰۲ تماس بگیرند.

ارسال نظرات