۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۷۶۰۸۴۰

بررسی ویژه برنامه‌های محرم در هم‌اندیشی مادحین و ذاکرین

بررسی ویژه برنامه‌های محرم در هم‌اندیشی مادحین و ذاکرین
معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف از برگزاری نشست هم‌اندیشی، همفکری و تبادل نظر مادحین و ذاکرین برای ارتقای کیفیت محتوایی برنامه‌های محرم خبر داد و گفت: اهداف و سیاست‌های سازمان اوقاف به منظور اجرای نیات موقوفات تبیین شد.

حجت الاسلام غلامرضا عادل ظهر امروز در حاشیه مراسم هماهنگی‌های آغاز ماه محرم و برنامه‌های ویژه بقاع متبرکه که در آستان مقدس شیخ صدوق برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در آستانه حلول ماه محرم قرار داریم لذا در بقاع متبرکه سراسر کشور برنامه‌ریزی برای برگزاری جلسات عزاداری در حال انجام است.

وی افزود: امروز نشستی با مادحین و ذاکرین شاخص به صورت حضوری و وبیناری به منظور هم‌اندیشی، همفکری و تبادل نظر برای ارتقای کیفیت محتوایی برنامه‌های محرم برگزار شد.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امورخیریه در ادامه گفت: اهداف و سیاست‌های سازمان اوقاف در ماه محرم به منظور اجرای نیات موقوفات در بقاع متبرکه و هیئات مذهبی تبیین شد.

حجت الاسلام عادل تصریح کرد: پیشنهادها و دیدگاه‌هایی جهت ارتقای کیفیت خدمات قابل ارائه در محرم ارائه شد تا در این ماه شاهد خدمات رسانی مطلوب باشیم.

وی تاکید کرد: نقش مادحین و ذاکرین در برگزاری مراسمات ویژه ماه محرم در هیئات مذهبی و مساجد و امامزادگان به عنوان گروه مرجع در این زمینه ویژه است و می‌تواند در بخش تبیین، بصیرت افزایی و معرفت افزایی با پرداختن به سیره اهل بیت (ع) موثر باشد.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امورخیریه در پایان خاطرنشان کرد: فضای معنوی در محتوای جلسات ماه محرم و پرداختن به سیره اهل بیت (ع) موضوع مهمی است که امروز نیز بدان پرداخته شد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات