۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۷۶۰۹۰۹
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

دکتر جلیلی دارای تفکری منسجم برای اداره کشور است

دکتر جلیلی دارای تفکری منسجم برای اداره کشور است
حجت الاسلام والمسلمین کاظمی با اشاره به این که دکتر جلیلی دارای پشتوانه علمی کامل، دور بودن از اشرافیگری، زدوبندها، جناح بندی های موجود و دارای تیزهوشی سیاسی است، گفت: دشمنان ایران اسلامی از انتخاب دکتر جلیلی در هراس هستند.

حجت الاسلام والمسلمین علی کاظمی گیلانی نماینده مردم استان گیلان در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به اصلحیت دکتر سعید جلیلی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: باتوجه به شاخص های امامین انقلاب اسلامی، آقای دکتر جلیلی، گزینه مناسب و در تراز انقلاب اسلامی برای تصدی پست ریاست جمهوری است.

وی افزود: چند شاخص قابل توجه در مورد آقای دکتر جلیلی مورد توجه است. وی دارای روحیه بسیجی، فعال، پرکار، آرمانگرا، ولایتمدار، اخلاق مدار، صادق، صریح و پاکدست است که این موارد، شاخص های بسیار قابل توجهی است که باید مورد توجه عموم مردم قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین کاظمی اضافه کرد: آقای دکتر جلیلی دارای تفکری منسجم برای اداره کشور با مطالعه پیشینی در عرصه های گسترده و موضوعات مختلف، دوربودن از اشرافیگری، زدوبندها، جناح بندی های موجود و دارای تیزهوشی سیاسی است و می توان به یقین گفت که دشمنان ایران اسلامی، از انتخاب او در هراس هستند و ما برای آن که دشمنان را در نگرانی بیشتر فرو ببریم، وظیفه خود می دانیم که گزینه اصلح را به مردم عزیز بیان کنیم.

نماینده مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: از همه دلسوزان جبهه انقلاب اسلامی تقاضا داریم برای افزایش مشارکت و انتخاب دکتر جلیلی به عنوان رئیس جمهور ایران اسلامی، تلاش وافر کنند و از همه اعضای مشهور و گمنام جبهه انقلاب می خواهیم، هرکدام از آنان، ستادی برای جبهه انقلاب و امامین انقلاب باشند.

وی در پایان بیان داشت: امیدواریم انتخاب آقای دکتر جلیلی به عنوان رئیس جمهور ایران اسلامی مورد رضایت حضرت صاحب الامر(عج)، امامین انقلاب اسلامی و شهدای در مسیر انقلاب اسلامی بوده و دکتر جلیلی با مراقبت دائمی بتواند، الگو و نمونه کاملی برای ارزش های انقلاب اسلامی باقی بماند.

ارسال نظرات