۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۳
کد خبر: ۷۶۰۹۸۲
دبیر ستاد امر به معروف شهرستان سراب متذکر شد؛

برخی ادارات نسبت به قانون حمایت از آمران به معروف بی توجهی می کنند

برخی ادارات نسبت به قانون حمایت از آمران به معروف بی توجهی می کنند
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان سراب از عملکرد بعضی از دستگاه های دولتی در خصوص اجرای قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر و توجه به فرهنگ حجاب انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از آذربایجان شرقی، محمدحسن عطامهر دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان سراب، در جلسه اعضای این ستاد که با حضور امام جمعه سراب در سالن فرمانداری صبح امروز برگزار شد، ضمن انتقاد از عملکرد بعضی ادارات شهرستان، و بی توجهی به قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر بیان کرد: بعضی از ادارات به این قانون و دستوالعمل های مربوطه بی توجهی میکنند که همین بی توجهی ها عامل بروز ناهنجاریهای اجتماعی میشود.

وی تصریح کرد: پس از گذشت یک سال و مکاتبات مکرر، هنوز بعضی از ادارات شهرستان نتوانسته اند شورای امر به معروف در اداره خود را تشکیل دهند که این بیانگر ضعف مدیریت است.  

دبیر ستاد امر به معروف سراب در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: با توجه به تعطیلات تابستان و حضور مسافرین محترم، بی توجهی به حجاب در سطح شهر و حتی روستاها بچشم میخورد که باید ادارات محترم و نیروی انتظامی، اتاق اصناف توجه بیشتری داشته باشند و کار فرهنگی و تذکر لسانی هم باید توسط همه مردم و دلسوزان به بنیاد خانواده ها انجام شود که اگر به این موضوع بی توجهی بشود در آینده، دامنگیر همه خانواده خواهد شد. 

عطامهر، ضمن تقدیر از فعالیت و تلاش های نیروی انتـــظامی و دستگاه قضـــــایی در مقوله برخورد با پدیده بی حجابی و ناهنجاری های اجتماعی و بعضی ادارات دیگر تشکر کرد و افزود: تلاش در این راستا نباید محدود به ایام خاص باشد و انتظار داریم همه ادارات پای کار باشند.

وحید نستوهی
ارسال نظرات