۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۵
کد خبر: ۷۶۰۹۸۹
سرپرست دانشگاه فرهنگیان لرستان:  

دومین دوره ارزیابی تکمیلی شایستگی معلمی در حال برگزاری است

دومین دوره ارزیابی تکمیلی شایستگی معلمی در حال برگزاری است
سرپرست دانشگاه فرهنگیان لرستان گفت:  دومین دوره ارزیابی تکمیلی شایستگی معلمی داوطلبان آزمون اختصاصی دانشگاه فرهنگیان با شرکت 2 هزار و 100 نفر داوطلب در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، احمد حقی، ظهر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری دومین دوره ارزیابی تکمیلی شایستگی معلمی داوطلبان آزمون اختصاصی دانشگاه فرهنگیان خبر داد و و گفت: این دوره از  دهم تیرماه آغاز شده است و تا 30 تیرماه 1403 ادامه دارد.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان لرستان افزود: این آزمون به صورت ویژه برای جذب دانشجومعلمانی که افتخار دارند پس از پایان تحصیلات به کسوت معلمی در بیایند بر گزار می شود.

 وی با اشاره به اینکه 2 هزار و 100 نفر داوطلب در یک فرایند پنج مرحله ای به صورت تخصصی در دو بخش ارزیابی تخصصی و عمومی کاملا ارزیابی می شوند، عنوان کرد: در این راستا شایستگی های آنها برای ورود به عرصه معلمی تعیین و تکلیف داده می شود.

دکتر حقی بیان کرد: برای اینکه بتوانیم فرایند علمی، دقیق و عادلانه ای را داشته باشیم سه مرحله آموزش ارزیابان و تسهیل گران را توسط مربیان و متخصصان ارزیابی و صلاحیت سنجی طی کردیم و بحمدالله با یک آمادگی کامل و اطمینان خاطر بالا این برنامه را اجرا خواهیم کرد.

ابراهیم بهروج
برچسب ها: معلم لرستان دوره
ارسال نظرات