۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۱
کد خبر: ۷۶۰۹۱۰
مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان: 

قرارگاه نهضت مشارکت در کانون های مساجد لرستان برای مشارکت حداکثری پای کار آمد

چگنی نژاد با اشاره به اینکه قرارگاه نهضت مشارکت با رویکرد دعوت مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات و با عضویت کانون های فرهنگی هنری مساجد راه اندازی شده است، گفت: در این قرارگاه تلاش می شود همه مردم برای حضور در پای صندوق مبلغ باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، محمد چگنی نژاد، ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به راه اندازی قرارگاه نهضت مشارکت در ستاد کانون‌های مساجد با هدف تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد نقش مهمی در شور انتخاباتی و مشارکت حداکثری در انتخابات دارند.

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان افزود: دعوت به حضور حداکثری و انتخاب اصلح که ادامه‌دهنده راه شهید جمهور باشد، مهم‌ترین وظیفه و مأموریت بچه‌های مسجد در انتخابات است.

وی به کارکردهای مختلف مساجد از جمله کارکردهای اجتماعی و سیاسی مساجد از صدر اسلام تاکنون اشاره کرد و گفت: جذب حداکثری به مساجد، آگاهی بخشی و بصیرت افزایی، افزایش معرفت، حل مشکلات محله، شناسایی و پرورش استعداد ها از برنامه های مسجد محور کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

چگنی نژاد ادامه داد: قرارگاه نهضت مشارکت ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برای مشارکت حداکثری آغاز به کار کرده است و برای افزایش مشارکت حداکثری پای کار آمده است.

وی گفت: در قرارگاه مشارکت کانون های فرهنگی هنری مساجد تلاش می شود همه مردم برای حضور در پای صندوق مبلغ باشند و شاهد انتخاباتی پرشور و حداکثری باشیم.

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان اظهارکرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات 15 تیر ماه، موجب اقتدار ایران اسلامی در عرصه های بین المللی خواهد شد و چشم طمع دشمنان را کور می کند و همچنین سبب تقویت نظام خواهد شد.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات