۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۹
کد خبر: ۷۶۱۰۱۳

دیدار آیت الله اعرافی با روحانی انقلابی یزد

دیدار آیت الله اعرافی با روحانی انقلابی یزد
مدیر حوزه های علمیه کشور با حجت الاسلام والمسلمین شیخ قدرت اله فیاض از روحانیون پیشکسوت و انقلابی دیدار و گفتگو کرد و جویای حال او شد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، آیت الله اعرافی با حضور در منزل حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ قدرت اله فیاض از روحانیون پیشکسوت و انقلابی یزد با این استاد حوزه دیدار و گفتگو کرد و جویای حال او شد.

حاج شیخ قدرت اله فیاض سال ۱۳۲۰ در میبد متولد و پس از طی دوره دبیرستان در سال ۱۳۳۸ وارد حوزه علمیه قم شد و از محضر علمای بزرگی چون آیت الله حاج شیخ مرتضی حائری، آیت الله شبیری زنجانی و آیت الله مصباح یزدی استفاده کرد.

در سالهای مبارزه امام خمینی(ره) با رژیم ستمشاهی یک بار به عنوان پیک شخصی حضرت امام حامل پیام ایشان برای علمای یزد بود و یک بار نیز توسط ساواک دستگیر شد.

پس از پیروزی انقلاب اسلامی به درخواست و دعوت شهید آیت الله صدوقی(ره) به یزد رفت و مسئولیت های مختلفی چون نماینده امام در جهاد سازندگی، سرپرست نهضت سوادآموزی استان، نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های علوم پزشکی شهید صدوقی و دانشگاه یزد، مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان یزد و مسئول ستاد اقامه نماز را در کارنامه خود دارد.

ارسال نظرات