۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۷
کد خبر: ۷۶۱۱۴۰
آیت الله فقیهی:

رأی مردم امانتی است که نظام اسلامی از آن حفاظت می کند

رأی مردم امانتی است که نظام اسلامی از آن حفاظت می کند
آیت الله فقیهی به اشاره به ضرورت پایبندی نامزد منتخب به وعده های انتخاباتی خود، رأی مردم را امانتی معرفی کرد که نظام اسلامی از آن محافظت می کند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله محسن فقیهی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، ظهر امروز پس از شرکت در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم در ساختمان جامعه مدرسین در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مردم فهمیده اند که رأی دادن آن ها مؤثر است، بیان داشت: در اطلاعاتی که اخیرا منعکس شده، شرکت در انتخابات تا کنون بیشتر بوده و این دلالت می کند که نظام ما استوار بوده و امنیت دارد و امیدواریم که مردم ما روز به روز توجه بیشتری به انتخابات داشته باشند.

وی با بیان اینکه رأی مردم در نظام اسلامی ارزشمند است، بیان داشت: نظام ما استوار بوده و صندوق رأی نتیجه افکار مردم را منعکس خواهد کرد؛ رأی مردم امانتی است که در آن خیانت نخواهد شد.

آیت الله فقیهی خطاب به نامزد منتخب اظهار داشت: توصیه دارم علاوه بر پایبندی به وعده های انتخاباتی خود بر اهداف اسلام و انقلاب پایبندی داشته باشد و به منافع ملی مردم توجه کند.

وی در پایان با دعا برای رهبر معظم انقلاب از خداوند خواست رئیس جمهوری انتخاب شود که در مسیر دفاع از انقلاب و ارزش های دینی حرکت کند.

ارسال نظرات