۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۷
کد خبر: ۷۶۱۱۵۰
آیت الله اراکی:

امیدواریم ۱۵ تیرماه نوروزی برای جمهوری اسلامی باشد

امیدواریم ۱۵ تیرماه نوروزی برای جمهوری اسلامی باشد
آیت الله اراکی پس از شرکت در انتخابات از خداوند خواست که در این انتخابات برای مستضعفین و جامعه اسلامی خیرات و برکات رقم بزند و روز ۱۵ تیر را نوروز جمهوری اسلامی قرار دهد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله محسن اراکی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ظهر امروز پس از شرکت در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم در ساختمان جامعه مدرسین در جمع خبرنگاران گفت: خدای متعال در این انتخابات خیرات و برکات فراوان برای ملت ایران، نظام جمهوری اسلامی و جامعه مستضعفین قرار می دهد و ان شاءالله روز پانزدهم تیر که انتخابات دور دوم جمهوری اسلامی است، نوروزی برای جمهوری قرار گیرد.

وی با بیان اینکه امیدوار هستیم در چنین روزی کافران مایوس شوند، تصریح کرد: از خداوند می خواهیم اهل ایمان، مستضعفان و همه ملت ایران به آینده خوب و آینده درخشان امیدوارتر بشوند و امروز ناامیدی و یاس کافران را شاهد باشیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری با دعا برای رهبر معظم انقلاب و استدامت سایه ایشان بر ملت ایران و جهان اسلام تصریح کرد: خیلی امیدوار هستیم رئیس جمهوری که انتخاب می شود از جانب خداوند توفیق پیدا کند و بتواند مشکلات مردم را حل کند و از طریق او به جمهوری اسلامی و ملت ایران عزت بیشتر بدهد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: منشا پیروزی های بزرگ فتح قله های بسیار بلند پیشرفت است و از خداوند می خواهیم که رئیس جمهور منتخب در هر تدبیری که می اندیشد و هر گامی که برمی دارد، خداوند او را موفق بدارد.

ارسال نظرات