۰۴ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۱:۱۱
کد خبر: ۷۶۱۳۱

نخستین کارگاه آموزشی حجاب ریحانه النبی در آذربایجان غربی آغاز به کار کرد

خبرگزاری رسا ـ دبیر اجرایی طرح ریحانه النبی در آذربایجان غربی از برپایی نخستین کارگاه آموزشی حجاب ریحانه النبی در ارومیه از امروز به مدت 4 روز خبر داد.
نخستین کارگاه آموزشی حجاب ریحانه النبی در آذربایجان غربی آغاز به کار کرد
حجت الاسلام میر یحیی میرفتحی زاده، دبیر اجرایی طرح ریحانه النبی در آذربایجان غربی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه گفت: این کارگاه آموزشی با حضور چهار هزار و 500 نفر از معاونان، معلمان، مدیران و مادران دانش آموزان 16 مدرسه دخترانه هدف طرح و با همکاری ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر و آموزش و پرورش آذربایجان غربی در مصلی امام خمینی (ره) ارومیه در حال برگزاری است.

وی اجرای این طرح را کاربردی عنوان کرد و اظهار داشت: در صورت حمایت و پشتیبانی مسؤولان به ویژه مسؤولان فرهنگی استان آماده گسترش اجرای این طرح در شهرستانهای استان نیز هستیم.

حجت الاسلام میر فتحی زاده، آموزش و پرورش، دانش آموزان و خانواده ها را عواملی مهم در کاربردی شدن طرح حجاب ریحانه النبی خواند و گفت: در حال حاضر با همکاری آموزش و پرورش آذربایجان غربی این بستر در آذربایجان غربی فراهم شده است.

وی گفت: در حال حاضر طرح حجاب ریحانه النبی در 5 شهر کشور از جمله ساری، تهران، ری، مشهد و ارومیه در حال برگزاری است.

دبیر اجرایی طرح ریحانه النبی در آذربایجان غربی اظهار داشت: به طور کلی در آذربایجان غربی در راستای ترویج و گسترش حجاب و عفاف در جامعه سه طرح دنبال می شود، که طرح حجاب ریحانه النبی یکی از آنهاست.

حجت الاسلام میرفتحی زاده اضافه کرد: طرح خوش حجابی و نسیم عفاف از دیگر طرح های اجرایی در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف می باشد که از سال برای اولین بار در سطح کشور برگزاری آنها در آذربایجان غربی آغاز شده است./ 936/پ202/ص

ارسال نظرات