۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۵
کد خبر: ۷۶۱۴۲۳

حمله پهپادی مقاومت عراق به بندر اشغالی «حیفا»

حمله پهپادی مقاومت عراق به بندر اشغالی «حیفا»
مقاومت اسلامی عراق خبر داد که در راستای حمایت از مردم غزه، ساعتی پیش، بندر «حیفا» واقع در فلسطین اشغالی را هدف حمله پهپادی قرار داده است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مقاومت اسلامی عراق شامگاه امروز سه‌شنبه خبر داد که در ادامه کمک به مردم غزه و پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی، یک هدف مهم را در بندر اشغالی «حیفا» واقع در فلسطین اشغالی هدف قرار داده‌اند.

مقاومت عراق با بیان اینکه این حمله با پهپاد انجام شده است، تأکید کرد که همچنان به حملات خود به مواضع صهیونیستها ادامه خواهد داد.

گروه مقاومت اسلامی عراق بامداد امروز نیز گفت که به همراه نیروهای مسلح یمن، عملیات مشترکی را علیه اهداف رژیم صهیونیستی انجام داده است.

در این بیانیه آمده است که رزمندگان مقاومت عراق، یک هدف حیاتی صهیونیست‌ها در بندر اشغالی «ایلات» را با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین هدف قرار دادند.

در این بیانیه ضمن تاکید بر تداوم عملیات علیه رژیم اشغالگر، آمده است که این حمله در حمایت از مردم نوار غزه در برابر نسل‌کشی آنها توسط صهیونیست‌ها انجام شده است.

گروه مقاومت اسلامی عراق پیش از این نیز طی هشت ماه اخیر، بارها در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی علیه غزه، با عملیات‌های پهپادی مختلف به اهداف مهم صهیونیست‌ها در فلسطین اشغالی حمله کرده بود.

ارسال نظرات