۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۵
کد خبر: ۷۶۱۵۷۱

آماده‌باش کامل پلیس برای تأمین امنیت عزاداری‌ها/ عزاداری محرم در سایه امنیت

آماده‌باش کامل پلیس برای تأمین امنیت عزاداری‌ها/ عزاداری محرم در سایه امنیت
سرهنگ شعفی از مسئولان هیأت‌های عزاداری درخواست کرد زمینه برگزاری عزاداری درخور و شایسته حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) را همانند سنوات گذشته فراهم و با نیروی انتظامی هماهنگی و همکاری لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز، سرهنگ هاشم شعفی، معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی گفت: با همراهی عموم عزاداران حسینی و هیئت‌ها برنامه‌‌ها همچون سال‌های گذشته در اوج انضباط و آرامش برگزار می‌شود و تا این لحظه هیچ‌گونه مشکل خاصی در این زمینه شاهد نبودیم.

وی عنوان کرد: ماموران پلیس تمام تلاش خود را برای برگزاری مراسم عزاداری پرشور و با کیفیت در این ایام بکار گرفته و خدمت به مردم و عزاداران حضرت سیدالشهدا (ع) را افتخاری برای خود می‌دانند.

سرهنگ شعفی بیان کرد: از مسئولان هیأت‌های عزاداری درخواست می‌شود زمینه برگزاری عزاداری درخور و شایسته حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) را همانند سنوات گذشته فراهم و با نیروی انتظامی هماهنگی و همکاری لازم را داشته باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم عزیز در صورت هرگونه نیاز به حضور پلیس، علاوه بر تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، می‌توانند به مأموران مستقر در سطح میادین و محلات نیز مراجعه کنند.

وحید نستوهی
ارسال نظرات