۲۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۷۶۱۷۲۰
مدیر موکب علی ابن باقر کاشان مطرح کرد؛

هزینه ۱۰ میلیارد تومانی موکب علی ابن باقر کاشان در اربعین امسال

هزینه ۱۰ میلیارد تومانی موکب علی ابن باقر کاشان در اربعین امسال
اصفهان - محبی گفت: براساس برآورد‌های انجام شده پیش بینی می‌شود در اربعین امسال موکب علی ابن باقر(ع) شهرستان کاشان، برای پذیرایی از زائران اباعبدالله الحسین (ع) در کربلا معلی ۱۰ میلیارد تومان هزینه کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، محمد محبی شامگاه امروز در جمع اعضای پذیرش موکب علی ابن باقر(ع) با تسلیت تاسوعا و عاشورای حسینی، گفت: با توجه به شرایط موجود پیش بینی می‌شود بیش از ۱۰ میلیارد تومان هزینه موکب علی ابن باقر (ع) کاشان در اربعین امسال باشد.

وی به لزوم همکاری همگانی خادمان موکب مردمی علی ابن باقر(ع) کاشان با واحد نذورات موکب برای جمع آوری نذورات و رفع کسری منابع مالی موکب اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد خیرین شهرستان که برای کمک به زائران اباعبدالله الحسین همیشه آماده و پا به رکاب هستند، موکب علی ابن باقر(ع) را یاری کنند.

محبی کمک‌های خیرین شهرستان برای زائران امام حسین(ع) و موکب علی ابن باقر(ع) را قابل تقدیر دانست و افزود: موکب علی ابن باقر(ع) برای تامین هزینه‌های خود همچنان نیازمند عنایت و مساعدت خیرین است.

مدیر موکب علی ابن باقر(ع) در ادامه به لزوم تکریم زائر امام حسین(ع) از سوی واحد پذیرش موکب علی ابن باقر(ع) تأکید کرد و اظهار داشت: زائران اربعین هنگامی که خسته و گرمازده به موکب مراجعه می‌کنند تا پذیرش شوند نیازمند تکریم هستند.

وی افزود: نیرو‌های پذیرش موکب علی ابن باقر (ع) هنگامی که زائر امام حسین (ع) خسته از راه می‌رسد تا پذیرش شود چنان برخوردی با او داشته باشند که با اقوام درجه یک خود دارند و این چنین آنها را تکریم کنند.

مدیر موکب علی ابن باقر(ع) کاشان گفت: واحد پذیرش گلوگاه، ویترین و چشم موکب است و زائر گرما زده و خسته از راه رسیده را باید به گونه‌ای برخورد شود که درشأن و منزلت و جایگاه زائر امام حسین(ع) است.

لازم به ذکر است، موکب علی ابن باقر(ع) کاشان در کربلا معلی از امکانات برای آب سرد و یخ، چایخانه، درمانگاه، خدمات درمانی و بهداشتی، لباس شوئی، خیاطی، نانوایی، آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی، شارژه موبایل، کفاشی هر آنچه که تصور شود برای زائران اربعین حسینی نیاز است فراهم کرده است. /۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات