۲۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۷۶۱۸۷۶
آیت الله فقیهی در پیامی:

تلاش‌های مستمر آیت الله حسینی قزوینی در مرزبانی از مذهب شیعه برای همه درس و موعظه است

تلاش‌های مستمر آیت الله حسینی قزوینی در مرزبانی از مذهب شیعه برای همه درس و موعظه است
آیت الله فقیهی در پیامی ضمن تسلیت درگذشت آیت الله حسینی قزوینی تصریح کرد: تلاش‌های مستمر و خستگی‌ناپذیر آن عالم مجاهد و متواضع، در مرزبانی از حدود و ثغور مذهب حقه اثناعشری، برای همه علما و اساتید و طلاب، درس و موعظه است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله محسن فقیهی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور پیامی درگذشت آیت الله حسینی قروینی را تسلیت گفت. 

متن کامل این پیام تسلیت بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ارتحال دانشمند برجسته، عالم جلیل القدر، حضرت آیت الله آقای حاج سید عبد الكریم حسینی قزوینی قدس سره، موجب تأثّر و تألّم فراوان گردید؛ انا للّه و انا الیه راجعون 

تلاش‌های مستمرّ و خستگی‌ناپذیر آن عالم مجاهد و متواضع، در مرزبانی از حدود و ثغور مذهب حقه اثناعشری، برای همه علما و اساتید و طلاب، درس و موعظه است. 

تربیت شاگردانی ولایی، تألیف آثاری ارزشمند درباره معارف ناب أهل البيت علیهم‌السلام و تأسیس مدارس علمیه و مؤسسات خیریه، از اعمال صالحه باقیه آن دانشمند فرزانه محسوب می‌شود. 

مصیبت فقدان این مدافع غیور مکتب اهل بیت علیهم‌السلام را به پیشگاه مقدّس حضرت ولیّ عصر عجّل الله تعالی فرجه الشریف؛ مقام معظم رهبری و مراجع معظّم تقلید دامت برکاتهم، حوزه‌های علمیه عراق و ایران، شاگردان و علاقه مندان معظم له، و بیت شریف ایشان به ویژه آقازادگان مکرّمشان دامت توفیقاتهم، تسلیت عرض می‌نمایم و حشر با حضرت سید الشهداء علیه السلام برای ایشان، و صبر و اجر برای بازماندگان محترم را از خداوند متعال مسئلت دارم. 

 محسن فقیهی

ارسال نظرات